آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۶۶
حوادث
۲۶

قتل دایی به خاطر 200 هزار تومان

گروه حوادث مرد بدهکار که به خاطر 200 هزار تومان سناریوی قتل دایی اش را طراحی و اجرا کرده بود، پس از یک ماه لب به اعتراف گشود.

به گزارش خبرنگار جنایی ما، چندی قبل زن میانسالی با مراجعه به شعبه دوم دادیاری دادسرای جنایی تهران از ناپدید شدن همسرش خبر داد و به قاضی سلیمانی گفت: همسرم حسین - 55 ساله - از دو روز قبل ناپدید شده و هیچ خبری هم از او نیست.

در حالی که تحقیقات برای یافتن مرد گمشده در دستور کار ماموران اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار داشت، ماموران پلیس آگاهی شهرستان قدس - قلعه حسن خان - از کشف جسد مرد میانسالی در بیابان های منطقه خبر دادند. از آنجا که مشخصات مقتول با مرد گمشده شباهت زیادی داشت، بلافاصله خانواده حسین به پزشکی قانونی رفته و هویت جسد را شناسایی کردند.

در نخستین معاینات نیز مشخص شد مرد میانسال با تزریق آمپول هوا به قتل رسیده است.در ادامه تحقیقات، خواهرزاده 30 ساله مقتول بازداشت و برای تحقیق و بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد. سعید که منکر هرگونه ارتباط با قتل دایی اش بود، گفت: من و دایی ام ارتباط خوبی با هم داشتیم و هیچ دلیلی برای کشتن او به دست من وجود نداشته است، اما کارآگاهان وقتی دریافتند سعید مدتی قبل خودروی دایی اش را خریده و بر سر 200 هزار تومان با هم اختلاف داشته اند، به بازجویی های فنی - تخصصی ادامه دادند.

سرانجام پس از یک ماه وی لب به اعتراف گشود و پرده از راز جنایت برداشت.