آرشیو پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۱۱
اخبار کشور
۳

اعضای جبهه عمل اسلامی لبنان در دیدار سفیر ایران: توانمندی هسته ای ایران باعث قوت و قدرت جهان اسلام است

اعضای جبهه عمل اسلامی لبنان در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران، توانمندی هسته ای کشورمان را باعث قوت و قدرت جهان اسلام دانستند.

اعضای جبهه عمل اسلامی لبنان روز سه شنبه با حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بیروت ضمن محکوم کردن ترور استاد شهریاری و تسلیت شهادت این دانشمند هسته ای، مراتب همبستگی خود با جمهوری اسلامی ایران و محبت و وفاداری خود به مقام معظم رهبری را اعلام کردند.

در دیدار اعضای جبهه عمل اسلامی با غضنفر رکن آبادی سفیر جمهوری اسلامی ایران، شیخ عبدالناصر جبری مسئول هماهنگ کننده این جبهه بر عهد راسخ جبهه عمل اسلامی با مقاومت اسلامی لبنان و سیدحسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان که رهبری این مقاومت را برعهده دارد، تاکید کرد و مقاومت را عامل وحدت در دنیای اسلام دانست.

اعضای جبهه عمل اسلامی، توانمندی هسته ای جمهوری اسلامی ایران را باعث قوت و قدرت جهان اسلام دانستند و با اعلام حمایت از برنامه هسته ای ایران، نقش حکیمانه مقامات جمهوری اسلامی ایران در مدیریت این پرونده را مورد تمجید قرار دادند.

سفیر جمهوری اسلامی ایران با تقدیر از تلاش ها و اقدامات جبهه عمل اسلامی در صحنه لبنان، بر ضرورت بهره گیری از فضای مثبت پیش آمده با سفر محمود احمدی نژاد به لبنان و همچنین سفر اخیر سعد حریری نخست وزیر لبنان به ایران تاکید کرد.