آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۱۹
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

امام جمعه اهل سنت اوز: حادثه تروریستی چابهار نشانگر درماندگی دشمنان است

امام جمعه اهل سنت اوز گفت: حادثه تروریستی چابهار که منجر به شهادت مظلومانه جمعی از مردم بی گناه شد بیانگر ضعف و درماندگی دشمنان ماست.

به گزارش ایرنا، شیخ عبدالعزیز قاضی زاده، در جمع طلاب شهر اوز اظهار داشت: ما به شدت انزجار خود را از جنایت تروریستی چابهار اعلام می کنیم و بر این باوریم که این قبیل حرکات، کوچکترین خدشه ای در روحیه و فرهنگ انقلابی مردم ایران به وجود نمی آورد.

وی افزود: شهدای حادثه تروریستی چابهار، در این برهه از زمان با نثار خونشان اثبات کردند که مردم دین مدار ایران به باورهای دینی و اسلامی خویش پایبندند و همچنان با عزمی راسخ برای مقابله با دشمنان اسلام ایستاده اند.

قاضی زاده بیان کرد: یکی از اهداف دشمنان در به وجود آوردن این حادثه تروریستی، ایجاد نفاق و اختلاف بین اهل سنت و تشیع و خدشه دار کردن وحدت میان آنان است لیکن آنان در این هدف خود با شکست مواجه شدند زیرا در مقابل این حرکت آنها، اتحاد بین مسلمانان مستحکم تر شد.

امام جمعه اوز در بخش دیگری از مطالب خود با اشاره به قیام امام حسین(ع) اظهار داشت: واقعه عاشورا، متفاوت از جنگ ها و وقایع خونبار و تاثربرانگیز تاریخ اسلام است.

قاضی زاده گفت: خون شهدای کربلادر امتداد تاریخ به چراغ راه مبارزه با ظلم و ستم مبدل شد و همچنان این خون یاریگر مظلومان جهان است.