آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۱۹
شهرستان ها
۱۱

مصوبات سفر سوم دولت به لرستان بازنگری می شود

خرم آباد- خبرنگار کیهان:

مصوبات سفر سوم هیئت دولت به لرستان بازنگری می شود.

استاندار لرستان در جلسه شورای اداری استان افزود: تعدادی ازمصوبات بازنگری شده و تلاش برای تغییر برخی دیگر در جریان است.

دکتر حبیب الله دهمرده گفت: مصوبات پیشنهادی لرستان به هیئت دولت برای تصویب در سفر سوم به استان در زمان استاندار سابق بسته شده است اما به منظور استفاده بیشتر و بهتر از استعدادها و ظرفیت های استان، متناسب با شان والای مردم استان و همچنین تحقق خواسته های آنان، ازمسئولان در تهران تقاضا کردیم در حد امکان بعضی از پیشنهادات تغییر کند که مورد قبول واقع شد و با استفاده ازنظر کارشناسان و نخبگان پیشنهادات خوبی ارائه شد.

استاندار با بیان این مطلب که تک روی و خودمحوری مانع توسعه است، گفت: برای پیشرفت استان از نظرات عموم کارشناسان و نخبگان استفاده شده و بر این اساس به پیشنهادات استان برای سفر سوم غنای خاصی بخشیده ایم و طی حدود 4 ماه حضورم در استان 119 نامه به مسئولان کشور نوشته ام و در جلسه های تصمیم گیری با آنان برای دریافت امکانات و اعتبارات بیشتر تلاش کرده ام.

دهمرده از اتخاذ پاره ای تصمیمات نوین برای استان در عرصه ملی به عنوان جهشی تاریخی نامبرد و گفت: همه مدیران باید براساس مطالعات کارشناسی و برنامه مدون مشخص کنند در کجا قرار داریم و موظفیم استان را به کجا برسانیم و مدیرانی که نتوانند تحولی ایجاد کنند به منظور جلوگیری از فرصت سوزی و هدر رفتن ظرفیت ها با افراد توانمند جایگزین می شوند.

وی از مدیران خواست در کنار بیان کمبودها و مشکلات، با ارائه عدد و رقم کارشناسی شده عملکرد دولت احمدی نژاد را به اطلاع مردم برسانند.

استاندار گفت: از دکتر خدائیان مدیر کل دادگستری لرستان به خاطر همکاری دستگاه قضایی استان با دستگاه اجرایی بسیار تشکر می کنم.

وی گفت: زمینه مناسب برای اجرای طرح هدفمندی یارانه ها در استان فراهم شده است.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین قنبرعلی خادمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی لرستان از استاندار به خاطر استفاده از خرد جمعی، نظم و انضباط در برپایی جلسه ها و پرهیز از اطاله وقت قدردانی کرد و گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه داد.

همچنین طاهری مدیر کل بهزیستی لرستان گزارشی از لزوم مناسب سازی فضاها برای معلولان را ارائه داد و گفت: جامعه ای که این بستر را فراهم نکند خود معلول است.