آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۱۹
حوادث
۱۵

دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه ها: شهروندان شکایات خود را به شعب سیار تعزیرات گزارش کنند

دبیر ستاد هدفمندسازی یارانه ها گفت: شهروندان می توانند در صورت داشتن شکایت مراتب را به شعب سیار تعزیرات حکومتی که در 20 نقطه شهر تهران مستقر شده اند گزارش کنند.

بهنام نیک منش در اداره کل تعزیرات استان تهران گفت: با فرمانداران شهرستان های فیروزکوه، نظرآباد و پاکدشت که اداره کل تعزیرات ندارند مکاتباتی صورت گرفته تا مکانی برای استقرار شعبه های سیار فراهم شود و این شهرستان ها را به صورت ویژه تحت پوشش قرار دهد.

نیک منش با اشاره به راه اندازی سامانه تلفن گویای 09651 برای دریافت گزارشات مردمی، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها حسب دستور رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در چهار نقطه شرق غرب، جنوب و شمال تهران اداره تعزیرات را مستقر کرده ایم تا رسیدگی به پرونده ها با حضور به موقع در محل وقوع تخلف و دسترسی آسان مردم به تعزیرات، تسریع شود.

وی با اشاره به مجازات های سنگین متخلفان تا حد تعطیلی واحد محل کسب، افزود: عمده گزارشات از سوی نهادهای قانونی به دست ما می رسد اما هر گزارشی را از سوی هر مرجعی که باشد مورد بررسی قرار می دهیم.

به گزارش ایسنا وی تاکید کرد: در حال حاضر آمادگی کامل داریم که با پرونده های مربوط به هدفمندسازی یارانه ها به صورت ویژه و سریع رسیدگی کنیم و در اسرع وقت، احکام را صادر و به مرحله اجرا درآوریم.