آرشیو یکشنبه ۵ دی ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۲۳
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

عضو مجلس خبرگان رهبری خواستار شد

پرداخت مطالبات معوقه 8 ماهه کارگران نساجی مازندران

قائم شهر-خبرنگار کیهان:

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خواستار پرداخت مطالبات معوقه 8 ماهه کارگران کارخانه نساجی استان شد.

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی با اشاره به ضرورت اجرای دقیق طرح احیاء صنعت نساجی مازندران، خطاب به مسئولان و نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به اندک فرصت باقی مانده از عمر مجلس هشتم، متاسفانه کارهای ناتمام و مشکلات زیادی از جمله معضل نساجی مازندران همچنان باقی است.

وی افزود: به رغم تعهدات سرمایه گذار خارجی نسبت به پرداخت حق و حقوق معوقه کارگران بعد از گشایش ال سی (LC) یعنی پرداخت دو ماه حقوق در پایان هر ماه با هدف استیفاء هرچه زودتر حق و حقوق کارگران، متاسفانه اکنون هشت ماه است که کارگران حقوق، عیدی و پاداش دریافت نکرده اند.

معلی گفت: انتظار این است همزمان با اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها، با پیگیری های نمایندگان مجلس، مسئولان استان و سرمایه گذار، هرچه زودتر مطالبات معوقه کارگران پرداخت شود.

امام جمعه قائم شهر با انتقاد از تعلل مسئولان در انتصاب و معرفی فرماندار جدید این شهرستان گفت علیرغم گذشت دو ماه از رفتن فرماندار سابق هنوز نسبت به انتصاب فرماندار قائم شهر اقدام نشده و شهرستان تاکنون بصورت سرپرست فرمانداری اداره می شود، که این وضعیت روند جاری امورات را با کندی و مشکلات عدیده روبرو کرده است.