آرشیو چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۹، شماره ۴۶۹۲
ورزشی
۲۴

فوتبال جهان

«من سیتی» در اندیشه انتقام

تیم فوتبال منچسترسیتی در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف آرسنال می رود. امشب 7 دیدار باقیمانده این هفته انجام خواهد شد و در ورزشگاه امارات شهر لندن آرسنالی ها خواهان کسب هر سه امتیاز بازی هستند اما «من سیتی» هم که در بازی رفت و در خانه باخت تلخ 3- صفر از حریف را تجربه کرد، در اندیشه تلافی آن نتیجه است. برنامه سایر مسابقات چهارشنبه شب به این شرح است: چلسی با ولورهمپتون، استون ویلابا ساندرلند، نیوکاسل با وستهام، بولتون با ویگان، بلکبرن با لیورپول و اورتون با تاتنهام.

شب دلهره برای بارسا

بازی های برگشت از مرحله پنجم جام حذفی اسپانیا امشب آغاز می شود و در مهمترین مسابقه بارسلونا در خانه بیلبائو برای صعود به مرحله بعدی محکوم به پیروزی یا تساوی توام با گل است. تساوی بدون گل بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در نیوکمپ باعث شده وضعیت خطیر فعلی به وجود آید و بارسا دچار دلهره شود. امشب دو بازی دیگر هم برگزار می شود که طی آنها، دپورتیوولاکرونیا از کوردوبا پذیرایی می کند (بازی رفت: تساوی یک – یک) و مالاگا پذیرای سه ویا خواهد بود (بازی رفت: پیروزی 5 -3 سه ویا).

پایان شکست ناپذیری پورتو

رکورد شکست ناپذیری تیم فوتبال پورتوی پرتغال دوشنبه شب شکسته شد. آبی و سفیدپوشان پورتو در 37 مسابقه قبلی خود برد یا حداکثر نتیجه تساوی را کسب کرده بودند و هیچ باختی نداشتند اما این تیم در رقابت های جام حذفی پرتغال مقابل حریفی همچون سی.دی ناسیونال، 2 – یک شکست را پذیرا شد و ویلاس بواس 34 ساله که از تاریخ 2 ژوئن سال گذشته میلادی مسئولیت این تیم را در اختیار دارد، پس از 7 ماه طعم شکست را بالاخره چشید.