آرشیو سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹، شماره ۴۶۹۷
ورزشی
۲۴

فوتبال جهان

شکست یووه در شب توقف میلان

هفته نوزدهم کالچوی ایتالیا با توقف میلان و شکست یووه و رم همراه بود.یوونتوس در ادامه ناکامی های خود این بار در خانه ناپولی تن به شکست 3-صفر داد.

رم نیز در زمین سمپدوریا 2-یک شکست خورد و آ.ث میلان که پذیرای اودینزه، تیم هشتم جدول بود با تساوی 4-4 به سختی یک امتیاز خانگی را کسب کرد. نتایج سایر بازی ها از این قرار بود:باری صفر - بولونیا 2، کاتانیا یک - اینترمیلان 2، چزه نا صفر - جنووا صفر، کیه وو صفر - پالرمو صفر، فیورنتینا 3 – بره شا 2، لاتزیو یک - لچه 2، پارما یک - کالیاری 2.

چلسی به اورتون رسید

در دور چهارم رقابت های جام حذفی فوتبال انگلیس، چلسی مدافع عنوان قهرمانی با اورتون دیدار خواهد کرد. مطابق برنامه، این پیکارها در تاریخ 9 و 10 بهمن ماه انجام خواهد شد. تا قبل از این تاریخ نیز مصاف هایی از دور سوم که با نتیجه تساوی خاتمه یافت، تکرار خواهد شد تا تکلیف صعودکنندگان قطعی شود. برنامه مرحله چهارم مسابقات به این شرح است: تورکی یونایتد با برنده کراولی تاون و دربی کانتی، واتفورد با برایتون، بولتون با ویگان، برنده آرسنال - لیدزیونایتد با هادرسفیلد، فولام با تاتنهام، اورتون با چلسی، ساوتهمپتون با منچستریونایتد، سوانسی با لیتون، بارنلی با برتون آلبیون، بیرمنگام با کاونتری سیتی، برنده دونکاستر - ولورهمپتون با برنده استوک - کاردیف، برنده ناتس کانتی - لسترسیتی با منچسترسیتی، استی ونیج با ریدینگ، استون ویلابا بلکبرن، وستهام با ناتینگهام فارست و شیفیلد ونزدی با برنده ویوکمپ - هرفورد.