آرشیو پنجشنبه ۲۳ دی ۱۳۸۹، شماره ۳۰۴۲
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

«مدیرکل» سوری دوباره جلوی دوربین

سریال سوری «مدیرکل» که 15 سال از ساخت آن می گذرد، این روزها در دمشق شاهد تصویربرداری سری دوم خود است.

به گزارش فارس، تصویربرداری دومین سری از سریال کمدی «مدیر کل» از یک هفته پیش در دمشق با حضور بزرگان کمدی سینمای سوریه از جمله ایمن زیدان آغاز شده است. سریال «مدیر کل» در حالی دومین سری خود را شاهد است که 15 سال از پخش سری اول آن که شهرت بین المللی پیدا کرد، گذشته است. ایمن زیدان نقش اصلی این سریال در گفت وگو با روزنامه «الحیات» با ابراز نگرانی از تاخیر 15ساله در اجرای سری دوم این سریال می گوید: هر چند سری دوم این سریال در ادامه سری اول است، اما شرایط و افکار و طرح های جدیدی را به همراه خود دارد.

وی می افزاید: تلاش می کنیم کاری کمدی را ارائه دهیم تا بتوانیم به مشکلات حاد و معاصر بپردازیم؛ چراکه فساد بیش از پیش موجب اذیت و آزار مردم شده و به همین دلیل سری دوم این سریال را آغاز کردیم.

زهیر قنوع، کارگردان این سریال نیز با بیان این که این سری از سریال مدیرکل از لحاظ فنی بهتر از سری اول خواهد بود، می گوید: تلاش خواهیم کرد با حضور بازیگران سریال خوبی را ارائه دهیم. بنابر این گزارش، در این سریال بازیگران سوری چون مرح جبر، جهاد عبود، مدیحه کنیفاتی، نجلاء خمری و مریم عطاالله ایفای نقش می کنند. سری دوم سریال «مدیرکل»، احمد عبدالحق با بازی ایمن زیدان را در حالی که از مبارزه با فساد ناامید شده نشان می دهد که وی بار دیگر از سوی یکی از دوستانش که از قضا وزیر شده برای بازگشت به جایگاه مدیرکلی ترغیب می شود.