آرشیو یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۲۲۸۶
ورزش
۲۴

فوتبال

قلعه نویی را به تیم ملی نمی دهیم

محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان در واکنش به شایعه پیوستن امیر قلعه نویی، سرمربی تیمش به تیم ملی گفت که او هم اکنون تمرکزش روی تیمش است و این باشگاه پاسخ مثبتی به پیشنهاد احتمالی فدراسیون فوتبال نمی دهد.

بازی با بارسلونا در شان تیم ملی نیست

حسین شمس، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: بازی با بارسلونا با من هماهنگ نشده و در شان تیم ملی ایران نیست که با یک تیم باشگاهی بازی کند. وی در مورد صحبت اخیر رییس کمیته فوتسال مبنی بر عدم امکان انتخاب بابک معصومی به عنوان سرپرست تیم ملی نیز گفت: جامعه فوتسال این توقع را دارد که از معصومی به عنوان عزیز جامعه فوتسال و کسی که نماد مقاومت برابر بیماری سرطان خون است، حمایت شود تا او از مشکلات مالی خلاصی پیدا کند؛ ولی متاسفانه در این زمینه مقاومت هایی صورت می گیرد.

مادرید در پامپلونا، باسک در مادرید

در دومین روز بازی های هفته بیست و یکم لالیگا اسپانیا رئال مادرید میهمان اوساسونا است و اتلتیکومادرید پذیرای بیلبائو خواهد بود.تیم فوتبال رئال مادرید امشب در پامپلونا برای حفظ فاصله 4 امتیازی خود با بارسلونا تلاش خواهد کرد. در دیگر دیدار مهم امشب، اتلتیکو بیلبائو، نماینده باسک میهمان اتلتیکومادرید در ویسنته کالدرون است و سرانجام این که ویارئال ملقب به زیردریایی زرد اسپانیا به مصاف اسپانیول می رود.

AFC قضاوت ترکی را تایید کرد

حسین عسکری، سرپرست کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: یکی از مسوولان کمیته داوران AFC از قضاوت ترکی کاملاراضی بود؛ اما عده ای در ایران برای خودنمایی از او انتقاد می کنند. در آینده ای نزدیک مشخص می شود با نوع قضاوتی که AFC از ترکی می خواهد این داور چه جایگاهی در آسیا دارد.

قرارداد همکاری سپاهان با اسپانیول

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در سفر خود به اسپانیا با اسپانیول قرارداد همکاری امضا کرد. محمدرضا ساکت در سفر سه روزه خود به اسپانیا ضمن دیدار با سانچز، مالک و رییس و سایر مقامات اسپانیول، نشست ها و جلسات متعددی را با خوان کالت دی وی، دبیرکل و دیگر مدیران این باشگاه کاتالانیایی برگزار کرد. قرار است این دو تیم سال آینده یک دیدار تدارکاتی با هم داشته باشند.