آرشیو سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۱۴
ورزشی
۲۴

فوتبال جهان

توقف من سیتی و حذف تاتنهام

در ادامه مسابقات جام حذفی فوتبال انگلیس آرسنال پیروز شد، منچسترسیتی به تساوی رسید و تاتنهام حذف شد. آرسنال در ورزشگاه الامارات با نتیجه 2-یک از سد هادرسفیلد عبور کرد. سسک فابرگاس، کاپیتان اسپانیایی لندنی ها در دقیقه 86 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد و باعث صعود تیمش از این مرحله شد. منچسترسیتی در زمین ناتس کانتی به تساوی یک-یک رسید و کارش به بازی تکراری کشید. بیشوپ 59 برای ناتس کانتی و ادین ژکو 80 برای من سیتی گلزنی کردند. فولام نیز در دیدار با تاتنهام با زدن 4 گل پیروز شد و حذف مردان هری ردنپ را رقم زد.

شکست خانگی اشتوتگارت و فرانکفورت

در آخرین شب از هفته بیستم بوندس لیگا، اشتوتگارت و اینتراخت فرانکفورت با نتایجی مشابه مقابل فرایبورگ و مونشن گلادباخ شکست خوردند. اشتوتگارت مغلوب گل دقیقه 24 یوهانس فلوم شد و بدین ترتیب فرایبورگ به پیروزی صفر-یک برابر این رقیب رسید. اینتراخت فرانکفورت هم یک-صفر مغلوب تک گل دقیقه 84 ایگور دکامارگو، هافبک مونشن گلادباخ شد. این نتیجه در حالی شکل گرفت که تیم بازنده تحت رهبری میشاییل اسکیبه در بازی رفت 4-صفر در خانه گلادباخی ها پیروز شده بود.

تغییر مربی بره شا

مقامات باشگاه بره شا پس از شکست خانگی یکشنبه شب خود ماریو برتا را اخراج کردند و با جوزپه لاچینی به عنوان مربی جدیدشان قرارداد بستند. سرمربی تازه بره شا با 46 سال سن سابقه مربیگری در ونیت زیا، چزنا و پیاچنزا را دارد. بره شا پریشب در سری بازی های هفته بیست و دوم کالچوی ایتالیا برابر کیه وو تن به شکست خانگی 3-صفر داد.