آرشیو سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۲۵
ورزشی
۲۴

به رغم پیروزی با 10 نفر در زمین اسپانیول

مورینیو: شرایط چندان فرقی نکرده

پیروزی صفر – 1 یکشنبه شب رئال مادرید در خانه اسپانیول باعث شد کهکشانی ها به فاصله 5 امتیازی بارسلونا در صدر جدول رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا برسند.

با این حال آقای خاص کاهش یافتن فاصله امتیازهای تیمش و

آبی و اناری ها را دلیل کافی برای شادمانی نمی داند. بارسا شنبه شب تنها توانست یک امتیاز را از دیدار برابر خیخون به دست بیاورد حال آنکه رئال در زمین اسپانیول به هر سه امتیاز ممکن دست یافت.

خوزه مورینیو در نشست خبری پایان بازی گفت: پنج امتیاز هم پنج امتیاز است. تنها به این خاطر که دو امتیاز به بارسلونا نزدیک تر شدیم، عقیده ام را تغییر نمی دهم و شرایط چندان فرقی نکرده است. وی از داور بازی هم ستایش کرد و گفت: دوست دارم ماتئو لوهاز را در هر بازی داشته باشیم. او داوری فوق العاده با فلسفه ای عالی است. در تصمیم هایش همواره درست عمل می کند. با این حال داور مسابقه در دقیقه 54 اشتباه بزرگی را مرتکب شده بود و فرصت زدن گل تساوی را از میزبان گرفت هر چند این تنها اشتباه داوران مسابقه بود. مورینیو همچنین عنوان کرد: په په در این مسابقه عالی بازی کرد. آدبایور هم 3 فرصت خوب رابه وجود آورد و سپس از دست داد. تمام نفرات تیم ما در این بازی بسیار خوب مبارزه کردند. رئال مادرید در هفته بیست و سوم رقابت های لالیگا در حالی با تک گل مارسلو توانست اسپانیول را شکست دهد که از دقیقه 2 با اخراج غافلگیرکننده ایکرکاسیاس سنگربانش 10 نفره بازی می کرد.

رئال با این پیروزی 57 امتیازی شد و پس از بارسلونای 62 امتیازی در جای دوم تثبیت شد.