آرشیو چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۲۶
ورزشی
۲۴

فوتبال جهان

«چک» به داد چلسی رسید

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر فوتبال انگلیس دوشنبه شب در دیدار خارج از خانه با فولام به یک امتیاز رسید و تساوی بدون گل را بر جای نهاد. در این بازی مردان کارلو آنچلوتی حتی تا آستانه شکست نیز پیش رفتند. در دقیقه 3+90 میزبان صاحب یک ضربه پنالتی شد که کلینت دمپسی آن را به خاطر عکس العمل سنگربان مشهور تیم میهمان هدر داد. در واقع پترچک یک امتیاز برای چلسی گرفت. با این حال آبی پوشان با این نتیجه صاحب 45 امتیاز شده و فقط در رده پنجم جدول جای گرفتند. صدرنشینی همچنان با منچستریونایتد 57 امتیازی است.

شکست نماینده باسک در مایورکا

در تک بازی باقیمانده از هفته بیست و سوم لالیگا اسپانیا، دوشنبه شب تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو یکی از دو نماینده ایالت باسک در اونو استادی، زمین اختصاصی رئال مایورکا به شکست

1 - صفر تن داد. پیر و بو در دقیقه 11 تک گل پیروزی بخش مایورکا را به ثمر رساند. در پایان هفته بیست و سوم لالیگا اسپانیا، بارسلونا با 62 امتیاز در صدر است و رئال مادرید با 57 امتیاز در رتبه دوم ایستاده است.

رونالدو: این اولین مرگ من است

مهاجم سرشناس کورینتیانس برزیل یک روز بعد از اعلام خداحافظی اش از ورزش فوتبال گفت: این اولین مرگ من است. رونالدو تایید کرد که برای همیشه فوتبال را کنار گذاشته و دیگر در هیچ تیمی عضویت نخواهد یافت. وی گفت: همزمان با خداحافظی با فوتبال چیزی همچون مرگ را با همه وجودم تجربه کردم. مشکل اصلی من معضل متابولیسمی است و چاقی آزارم می دهد. مردم گاهی مرا مسخره می کنند و برایشان جالب است که چرا من این همه چاق هستم و هیچ تلاشی برای لاغری نمی کنم اما آنها از بیماری خاموش من خبر ندارند و نمی دانند که کار من خیلی دشوارتر از سایر بازیکنان فوتبال است.