آرشیو سه‌شنبه ۳ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۴۷۳۰
ورزشی
۲۵

خبر ایران

رئال در میهمانی لیون

امشب در ادامه دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی فوتبال جام قهرمانان باشگاه های اروپا دو بازی دیگر برگزار می شود و در یکی از آنها رئال مادرید به میهمانی لیون فرانسه می رود و در دیگری کپنهاگن دانمارک پذیرای چلسی انگلیس است.

ممبینی قاضی سپاهان - استقلال

کمیته داوران فدراسیون فوتبال فهرست داوران بازی های هفته بیست و چهارم را اعلام کرد. بر این اساس قضاوت دیدار حساس روز پنجشنبه سپاهان و استقلال به هدایت ممبینی سپرده شد. بازی پرسپولیس – فولاد را هم یدالله جهانبازی سوت می زند.

تیم قطبی پیروز شد

تیم شیمیزو اسپالس با هدایت افشین قطبی در نخستین بازی ایالتی از سد یوکوهاما مارینوس گذشت. تیم قطبی این دیدار را 1-2 برد تا با روحیه ای خوب آماده حضور در فصل جدید جی لیگ شود که از 14 اسفند کلید می خورد.

درخشش ایرانی ها مقابل اسپانیول

درخشش بازیکنان ایرانی باعث پیروزی پرگل 4-صفراوساسونا مقابل اسپانیول در هفته بیست و چهارم لالیگا شد. در دومین بازی نکونام دو گل در دقایق 14 و 55 (پنالتی) به ثمر رساند و مسعود شجاعی هم پاس گل چهارم را برای سوریانو مهیا کرد. با این برد اوساسونا به رده چهارم صعود کرد.

مربیگری ناصر ابراهیمی در تایلند!

حضور ناصر ابراهیمی در تیم آربی، قعرنشین دسته یک تایلند از اتفاقات جالب این روزهای فوتبال است. این مربی با سابقه برای نجات تیم آربی از سقوط هدایت آن را پذیرفته است.