آرشیو چهارشنبه ۴ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۴۷۳۱
ورزشی
۲۴

فوتبال جهان

صعود وستهام با 5 گل

تیم فوتبال وستهام یونایتد انگلیس به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی این کشور صعود کرد. این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی با برنلی در ورزشگاه خانگی خود، بویلن گراند روبرو و در پایان موفق به ثبت برد پرگل 5 - 1 شد. کارلتون کول با زدن دو گل از 5 گل وستهام از بهترین ها بود. پیش تر بولتون، بیرمنگام، استوک سیتی و منچستریونایتد هم از دور یک شانزدهم عبور کرده بودند.

گاتوزو 4 جلسه محرومیت را قبول ندارد

هافبک ناآرام و خشن آ.ث میلان ایتالیا از تصمیم یوفا در مورد مجازات وی به شدت انتقاد کرد و مدعی شد رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس حاکم مسائل پشت پرده یوفا است.گنارو گاتوزو بر اساس حکم اولیه یوفا به 4 جلسه محرومیت از حضور در بازی های اروپایی محکوم شده و به این ترتیب وی تنها به شرطی مجددا امسال رنگ لیگ قهرمانان اروپا را می بیند که تیمش به مرحله نهایی برسد. وی پس از شنیدن این حکم گفت: شاید بهتر باشد یوفا برای جو جوردن (کمک مربی تاتنهام که گاتوزو با او درگیر شد) دسته گل بفرستد تا شاید به خاطر توهینی که به من کرده ناراحت نشود.

مونتلا: رم به اوج برمی گردد

سرمربی جدید رم به هواداران تیمش قول اروپایی شدن و رسیدن مجدد به بالای جدول کالچو را داد. وینچنزو مونتلاکه جانشین کلودیو رانیه ری مستعفی در تیم رم شده و تا پایان فصل هدایت جالوروسی را برعهده خواهد داشت، گفت: با رم به اوج بازمی گردیم و اروپایی شدن بدیهی ترین قولی است که به همه دوستداران رم می دهم. مونتلاپیش از این هدایت تیم زیر 15 سال باشگاه رم را برعهده داشت. بر اساس این قرارداد او سالانه 500 هزار یورو دستمزد دریافت می کرد و تا سال 2012 نیز با این باشگاه قرارداد داشت