آرشیو چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۷۷
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

وزارت آموزش و پرورش: فرهنگیان متقاضی اسکان نوروزی از طریق اینترنت ثبت نام کنند

وزارت آموزش و پرورش با فراهم کردن امکانات اینترنتی از فرهنگیان متقاضی استفاده از تسهیلات اسکان نوروزی خواست که از 10 تا 27 اسفندماه به سایت اسکان نوروزی مراجعه کنند.

نامدار عبدالهیان در گفت وگو با خبرنگار شهر با اشاره به ابلاغ شیوه نامه اجرایی اسکان میهمانان نوروزی به تمامی استان های کشور گفت: در راستای اسکان میهمانان نوروزی از جمله فرهنگیان و کارکنان دولت، هر ساله مدارس آموزش و پرورش به امکانات رفاهی مجهز می شوند.

به گفته وی ستاد نوروزی آموزش و پرورش از عصر روز 28 اسفندماه جاری تا 12 فروردین ماه سال آینده پذیرای میهمانان نوروزی خواهد بود.

وی اضافه کرد: اکنون 20 استان کشور به سایت اینترنتی ستاد اسکان نوروزی متصل شده اند و مقرر است تا 10 اسفندماه جاری سایر استان های کشور نیز به این سامانه متصل شوند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام این که امسال مبلغ دو میلیارد تومان اعتبار برای اسکان میهمانان نوروزی در مدارس کشور در نظر گرفته شده است گفت: برای اولین بار، 100 درصد مدارس شهرها و استان هایی که جزو مکان های ملی و تفریحی به شمار می روند از جمله جزایر کیش و قشم پذیرای میهمانان نوروزی خواهد بود.

عبدالهیان خاطرنشان ساخت: در راستای تکریم و رفاه حال فرهنگیان و به منظور ارایه هر چه بهتر تسهیلات اسکان در مدارس و کاهش زمان انتظار و دریافت امکانات اسکان، طرحی به اجرا درآمد تا میهمانان فرهنگی در استان ها برای نوروز 1390، محل اقامت خود را به صورت اینترنتی تهیه کنند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: فرهنگیان می توانند برای استفاده از تسهیلات و اسکان نوروزی از تاریخ 10 تا 27 اسفندماه سال جاری به سایت اسکان نوروزی به نشانی WWWeskanmeduir و WWWreservemeduir مراجعه و ثبت نام کنند.