آرشیو چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۲۳۱۶
ورزش
۲۴
لیگ قهرمانان اروپا

تاتنهام به دنبال شکست میلان

گروه ورزش- امشب حضور دو تیم دیگر در دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قطعی خواهد شد. شالکه و تاتنهام با توجه به نتیجه ای که در بازی های رفت شان برابر والنسیا و میلان به دست آورده اند از بخت بیشتری برای قرارگرفتن در جمع هشت تیم پایانی برخوردارند.

تیم فوتبال تاتنهام با خاطره شکست اینتر در «وایت هارت لین» امشب به مصاف دومین تیم میلانی حاضر در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا می رود.

تیم فوتبال تاتنهام انگلستان در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل از سد میلان ایتالیا در ورزشگاه سن سیرو گذشته و کار به ظاهر سهلی در دیدار برگشت دارد، هرچند که حریف قدرتمندی چون میلان، می تواند نتیجه ای دلخواه کسب کند و معادلات را بر هم بزند. تاتنهام در مرحله گروهی این رقابت ها موفق شده بود در ورزشگاه «وایت هارت لین» با نتیجه 3 بر یک از سد اینتر، همشهری میلان، بگذرد.

میلانی ها در دیدار امشب «کوین بواتنگ» را احتمالابه دلیل آسیب دیدگی به خدمت نخواهند داشت و این بازیکن فرصت رویارویی با تیم پیشین خود را از دست خواهد داد.

دیگر دیدار امشب را تیم های شالکه صفر چهار آلمان و والنسیای اسپانیا برگزار خواهند کرد. این دو تیم در دیدار رفت که به میزبانی والنسیا در ورزشگاه «مستایا» برگزار شد با تساوی یک بر یک به کار خود پایان دادند و شاگردان فیلیکس ماگات از موقعیت خوبی برخوردارند تا به دور یک چهارم نهایی رقابت ها صعود کنند. شالکه در رقابت های این فصل بوندس لیگا نتایج ضعیفی کسب کرده و امیدوار است تا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا ناکامی خود را جبران کند. حذف شالکه از این رقابت ها چه بسا به تغییر و تحول مربیان این تیم بینجامد.