آرشیو چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۰، شماره ۴۷۸۹
ورزشی
۲۴

فوتبال اروپا

هواپیمای آبی و اناری برای سفر به لندن!

مدیرعامل ترکیش ایرلاین از سفر بارسلونا به لندن با هواپیمای آبی و اناری برای فینال لیگ قهرمانان اروپا خبر داد! حمدی تاپکو از فراهم کردن یک فروند هواپیمای رنگ آمیزی شده با طرح و آرم بارسلونا خبر داد. این هواپیما تیم بارسلونا را برای حضور در دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا در 28 مه (7 خرداد) به لندن خواهد برد. این حرکت تبلیغاتی از سوی شرکت هواپیمایی در پی امضای تفاهمنامه همکاری بین باشگاه بارسلونا و شرکت ترکیش ایرلاین صورت گرفته است.

نوری شاهین در مسیر اوزیل و خدیرا

نوری شاهین نخستین خرید قو های سپید مادرید برای فصل آینده رقابت های فوتبال اروپا است. این بازیکن 22 ساله و متولد ترکیه همان راهی را در پیش گرفت که فصل پیش مسعود اوزیل و سامی خدیرا در پیش گرفته بودند. روز گذشته در نشستی خبری اعلام شد، شاهین دورتموند را به سمت مادرید ترک خواهد کرد. این بازیکن گفت: «این تصمیم برایم بسیار بسیار سخت بود.» او که با قراردادی 6 ساله به رئال پیوسته است، ادامه داد: «همچنان هوادار و عضو BVB (دورتموند) خواهم ماند. با اعتماد به نفس فراوان مسئولیت تازه ام را می پذیرم.»

تساوی یووه با گلزنی دل پیه رو

در آخرین دیدار از هفته سی و ششم لیگ فوتبال ایتالیا دو تیم یوونتوس و کیه وو به تساوی 2-2 رسیدند. یوونتوسی ها با این تساوی 57 امتیازی شده و همچنان در رده هفتم باقی ماندند تا امکان حضورشان در بازی های اروپایی فصل آینده کمرنگ شود. در این بازی اله ساندرو دل پیه رو، اسطوره باشگاه یوونتوس بار دیگر از روی نقطه پنالتی برای تیم تورینی گلزنی کرد و اله ساندرو ماتری دیگر گل این تیم را زد.

ابقای اینتزاگی در میلان

فیلیپو اینتزاگی پس از یک آسیب دیدگی شدید بار دیگر به میادین بازگشته و امیدوار است سران میلان قرارداد وی را به مدت یک سال دیگر تمدید کنند. سوپر پیپو

38 ساله دیروز در این خصوص گفت: دوست دارم در نوزدهمین قهرمانی میلان در سری A در سال آینده حضور داشته باشم. فصل جاری، یک فصل کابوس وار برای من بود و ماه ها دور از میادین بودم. این موضوع برای بازیکنی مانند من بسیار سخت است. خوشحال خواهم شد اگر بتوانم در انتهای فصل آینده، قهرمانی در سری A را با میلان جشن بگیرم. باید شیوه بازی روسونری در این فصل را ستایش کنم