آرشیو پنجشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۱۹۹۹۷
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

تغییرات در سپاهان به سطوح مدیریتی رسید مدیرعامل تیم قهرمان هم رفتنی شد!

مدیر عامل تیم قهرمان لیگ دهم فوتبال کشورمان مجددا دستخوش تغییرات شد و این بار مدیر عامل این باشگاه جای خود را به علیرضا رحیمی داد.

محمدرضا ساکت مدیر عامل باشگاه سپاهان پس از یک دهه فعالیت در این باشگاه اصفهانی سرانجام از سمت خود کناره گیری کرد و جای خود را به رحیمی پیشکسوت باشگاه سپاهان و رئیس سابق فدراسیون هندبال داد.

این خبر برای نخستین بار توسط سایت باشگاه سپاهان مخابره شد و در توضیح آن آمده بود با توجه به استعفای مورخ 5/5/1390 محمدرضا ساکت از سمت مدیریت باشگاه فولاد مبارکه سپاهان این موضوع در جلسه مورخ 18/5/1390 هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان مورد تصویب قرار گرفت و نامبرده به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره این باشگاه تعیین گردید.

ساکت: تحت فشار کسی استعفا ندادم

اما ساکت در تشریح دلایل استعفای خود گفت: فشار کاری و شرایط نامساعد جسمانی ام باعث شد از مدیریت سپاهان کناره گیری کنم. بحث تحت فشار بودن بنده به جهت استعفا تنها شایعه است و حقیقت ندارد و امیدوارم با دوستان بتوانیم دست در دست هم دهیم و دهه 90 را نیز همچون دهه 80 موفق پشت سر بگذاریم؛ بنده قرار نبود مدیرعامل مادام العمر سپاهان باشم و کار اجرایی چند ساله مشکلاتی را برای خودم و خانواده ام ایجاد کرده بود.

موضوع سقف قراردادها مطرح نبود

هر چند ساکت مشکلات شخصی را دلیل استعفای خود دانست امان روز گذشته در محافل خبری موضوع اختلاف نظر وی با هیات مدیره سپاهان و موضوع رعایت سقف قراردادها مطرح شد که حسینی رئیس هیات مدیره سپاهان با تکذیب این موضوع اظهار داشت: استعفای ساکت ارتباطی به این موضوع ندارد، هر چند که سقف قرارداد موضوعی است که به نوبه خود اهمیت زیادی دارد.

سپاهان لیگ یازدهم هیچ شباهتی به قهرمان لیگ نهم و دهم ندارد؛ پس از جدایی قلعه نویی و ستاره های سپاهان این بار نوبت به ساکت رسید تا از این تیم کناره گیری کند. با تغییر و تحولات صورت گرفته در سپاهان حال این پرسش مطرح می شود که آیا این تیم می تواند به مسیر موفقیت آمیز سال های گذشته خود ادامه دهد؟! مسلما برای رسیدن به پاسخ این پرسش باید منتظر روزهای آینده بود.