آرشیو شنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۷۳۳۶
شهرستان ها
۱۶

نفت مسجدسلیمان برای خانواده ها نشریه داخلی منتشر می کند

مسجدسلیمان-خبرنگاررسالت:

رئیس روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان از انتشار نشریه درون سازمانی ویژه خانواده کارکنان این شرکت خبر داد. به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان، پیمان ملایی در گفتگو با خبرنگار ما هدف از این اقدام را توجه به آگاهی بخشی و مشاوره دهی به خانواده های کارکنان نفت در عرصه های مختلف عنوان کرد. وی با بیان اینکه این نشریه درون سازمانی با موضوعات مختلف منتشر خواهد شد افزود:

در این نشریه خانوادگی تلاش داریم با بهره مندی از نظرات کارشناسان و مشاوران مختلف عرصه های علمی و آموزشی به بررسی مشکلات خانواده کارکنان نفت و ارائه راه حلهای مختلف بپردازیم. وی با عنوان اینکه جامعه هدف این نشریه خانواده پرسنل است گفت: در این نشریه قسمتهای مختلفی شامل ستونهای مشاوره حقوقی، بهداشتی و پزشکی به منظور افزایش سطح علمی و آموزشی افراد خانواده و همچنین کاهش و برطرف کردن نقاط ضعف اعضای خانواده در این زمینه در نظر گرفته شده است.

این عضو شورای فرهنگی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان افزود: در این نشریه در تلاش هستیم به بررسی مشکلات مختلف پرسنل و ارائه راهکارهای مختلف حل آن با بهره گیری از نظرات کارشناسان – ورزش بانوان و فرزندان – ایجاد انگیزه و آموزشهای لازم در خصوص گسترش فضای سبز و همچنین نحوه اصلاح معماری ساختمانها با کمترین هزینه مطابق با اصول و قوانین معماری بپردازیم.