آرشیو دوشنبه ۲۸‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۲۷
شهرستان ها
۱۱

سند خانه های وکالتی در سمنان به نام خریدار منتقل می شود

سمنان- خبرنگارکیهان:

مشتریان بانک مسکن که واحدهای مسکونی خود را به صورت وکالتی خریداری کرده اند درصورت نداشتن بدهی معوق، بدون واریز درصدی از مانده بدهی می توانند با مراجعه به شعب این بانک در استان سمنان نسبت به انتقال مانده بدهی و تنظیم سند مالکیت وثایق به نام خود اقدام کنند.

مدیر شعب بانک مسکن استان سمنان با اعلام این خبر گفت: این تصمیم هیئت مدیره بانک مسکن فقط از تاریخ 24شهریور ماه تا 24آبان ماه سال جاری مصادف با عید غدیر خم قابلیت اجرایی دارد.

محمود لطف الله پور گفت: براساس مصوبات بانک مسکن افرادی که از وام خرید مسکن به نام غیر برای خرید واحد مسکونی استفاده می کنند با بازپرداخت حداقل 10درصد کل اقساط نسبت به تغییر وام به نام خود اقدام کنند ولی با مصوبه جدید این دسته از مشتریان می توانند بدون واریز درصدی از مانده بدهی نسبت به انتقال ملک به نام خود اقدام کنند.

وی تصریح کرد: تمامی مشتریان بانک مسکن که از تسهیلات با سپرده و بدون سپرده خرید واحد مسکونی این بانک به صورت وکالتی استفاده کرده و یا واحد مسکونی در رهن بانک را به صورت وکالتی خریداری کرده اند در صورت نداشتن بدهی معوق تا 24 آبان ماه سال جاری فرصت دارند واحد مسکونی را به نام خود انتقال دهند.

وی بیان کرد: بدهکارانی که از تاریخ 24 شهریورماه تا 24آبان ماه سال جاری مبادرت به تسویه بدهی خود کنند از پرداخت 6درصد خسارت تاخیر تادیه معاف می شوند.