آرشیو یکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۵۵
داخلی
۳

نحوه مرزبندی دقیق با فتنه گران!

حالاکه شرایط حساس! ایجاب می کنه که باید موضع خودمونو با فتنه گرا مشخص کنیم و واقعا دیگه مشخص شده که هیچ بخاری از جریان فتنه بلند نمیشه، جمعی از ساکتین و ماکتین فتنه تصمیم گرفتن در جهت جلب رضایت مردم و حضور احتمالی در مجلس، با جریان فتنه مرزبندی کنن.

از اونجایی که فتنه 88 یک کدورت سیاسی و سوءتفاهم! بود، جمعی از ساکتین فتنه واقعا توی فتنه بشدت و اقتدار در موضع سکوت! از نظام حمایت کردن!

شیپورچی به نقل از منبع آگاه بامرام که همه چیزو بهش میگه، یه سری پیشنهادات رو برای مرزبندی با جریان فتنه داره:

1- در جهت مرزبندی دقیق با فتنه گران لطفا دیوارهای خانه خود را بلندتر بسازید تا فتنه گرا نتونن وارد مرز خونتون بشن.

2- مرزهای خونتون رو بزرگتر و وسیع تر بسازید تا فتنه گرا وارد حریم شما نشن!

3- سعی کنید مرزهای بیشتری رو تصرف کنید تا دیگه مرزی برای فتنه گرا باقی نمونه!

4- مرزبندی اقتصادی با فتنه رو فراموش نکنید! جهت مقابله با فتنه حتما مرزهای اقتصادی خود و جناحتان را مشخص کنید و تا جایی گسترش دهید که فتنه گرا نتونن وارد مرزهای شما بشن.

5- یادتان باشد شما باید با کلمه «فتنه» مرزبندی کنید نه با سران فتنه. اصولا امکان مرزبندی شما با سران فتنه غیرممکن است و گسترش مرزهای فوق الذکر بستگی به رضایت و همکاری سران فتنه دارد! تا می توانید کلمه فتنه را بکوبید و حتی پیشنهاد دهید از فرهنگ لغات فارسی حذف شود.

6- هر کجا که نتوانستید در برابر جریان فتنه موضعگیری کنید و در حالت رودروایسی قرار گرفتید، سریعا توپ را در زمین جریان انحرافی بیندازید تا از خجالت سران فتنه دربیایید.

7- از آنجایی که جریان انحرافی و جریان فتنه دو لبه یک قیچی هستن، شما اگر علیه جریان انحرافی موضع بگیرید در حکم موضع علیه جریان فتنه است.