آرشیو یکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۵۵
ورزشی
۱۲

بازتاب های قرعه کشی یورو

کاسیاس: باید به همه احترام بگذاریم

سنگربان تیم ملی فوتبال اسپانیا تفکر حرفه ای را برای تکرار موفقیت در یورو 2012 ضروری می داند.

ایکر کاسیاس دیروز درباره این موضوع گفت: به هیچ وجه نباید بیش از اندازه به خودمان اطمینان داشته باشیم. قرعه کشی به گونه ای رقم خورد که ما با تیم های ایتالیا، کرواسی و اوکراین همگروه شویم. باید به تمام تیم ها کاملا احترام بگذاریم.

اینی یستا: برای دفاع از عنوان قهرمانی می جنگیم

هافبک ملی پوش تیم بارسلونا با اطمینان از تکرار قهرمانی ماتادورها در یورو 2012 می گوید.

آندرس اینی یستا پس از اطلاع از قرعه اسپانیا در یورو 2012 در صفحه اینترنتی اش نوشت: تا پایان رقابت ها با تمام وجود برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

در تورنمنت هایی مانند جام جهانی یا یورو، تیم برای رسیدن به موفقیت باید ثبات داشته باشد و بدون توجه به سخت یا آسان بودن حریفان بازی کند. البته ایتالیا و کرواسی هیچگاه حریفان آسانی نیستند.

تراپ: هر اتفاقی ممکن است

سرمربی ایتالیایی تیم ملی فوتبال ایرلند جنوبی گفت: در گروه سوم رخ دادن هر چیزی ممکن است. جووانی تراپاتونی افزود: در یورو 2012 هیچ تیمی تنها مدعی نیست و همه تیم هایی که توانسته اند به یورو 2012 راه پیدا کنند از تیم های خوب قاره سبز هستند، بین ما و تیم هایی که به یورو 2012 راه پیدا نکرده اند تفاوت های زیادی وجود دارد اما تیم های حاضر در این رقابت بزرگ همه مدعی هستند.تراپ به طور خاص به اسپانیا اشاره کرد و گفت: این برای ما افتخاری است که با مدافع عنوان قهرمانی بازی می کنیم.