آرشیو یکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۵۵
ورزشی
۲۵
گفت وگوی ویژه

سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان داخل سالن:

در رقابت های جهانی فرانسه به دنبال کسب تجربه هستیم

پس از تفکیک تیم های تیراندازی با کمان داخل سالن و فضای باز، رقابت های انتخابی تیم های ملی ریکرو و کامپوند ایران برای حضور در رقابت های جهانی فرانسه پنج شنبه و جمعه هفته گذشته در تهران برگزار شد و 20 تیرانداز تیم های مردان و زنان ایران انتخاب شدند.

حضور در نخستین آوردگاه جهانی برای تیم ملی داخل سالن فرصت مناسبی است تا کادر فنی و ملی پوشان در کنار قهرمانان جهان و رکوردداران دنیا محک جدی بخورند و این همان هدفی است که سرمربی تیم ملی بانوان ایران به آن تاکید دارد.

سکینه قاسمپور سرمربی تیم ملی بانوان داخل سالن ایران در گفت و گو با خبرنگار با تشریح مسابقات انتخابی و همچنین حضور ملی پوشان ایران در رقابت های جهانی فرانسه گفت: با توجه به تفکیک مسابقات داخل سالن و فضای باز تصمیم گرفتیم تا تیم ملی داخل سالن مردان و زنان ایران را تشکیل بدهیم و به همین خاطر یک ماه قبل مسابقات قهرمانی کشور را برگزار کردیم و 3 برابر تعداد نفرات ملی پوشان تیرانداز انتخاب شد. در مرحله بعد که پنجشنبه و جمعه برگزار شد 4 نفر اصلی تیم های کامپوند و ریکرو در دو بخش مردان و زنان انتخاب و نفرات پنجم نیز با رای کمیته تیم ملی انتخاب شدند.

وی ادامه داد: از اواخر این هفته اردوی تیم ملی آغاز می شود و ملی پوشان خود را برای مسابقات جهانی فرانسه که 30 دی ماه در فرانسه برگزار خواهد شد آماده می کنند. سرمربی تیم ملی تیراندازی بانوان ادامه داد: رقابت های تیراندازی با کمان داخل سالن بسیار سخت تر از فضای آزاد است زیرا تکنیک حرف اول را می زند و رکورد کامپوند مردان در رقابت های داخل سالن جهان 599 است و این یعنی اینکه تمام تیرها به هدف اصابت کرده است.