آرشیو یکشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۵۵
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

تیم قطبی در لیگ ژاپن دهم شد

لیگ برتر فوتبال ژاپن با قهرمانی کاشیوا ریسول به پایان رسید. تیم شیمیزو اس پالس هم با هدایت افشین قطبی در رده دهم جای گرفت. شاگردان قطبی روز گذشته در خانه خود با نتیجه 3 بر یک مغلوب گامبا اوساکا شدند. شیمیزو با این باخت خانگی 45 امتیازی باقی ماند و شانس صعود به رده نهم را از دست داد.

صعود از پله های میلاد با ویلچر

منوچهر نامجو ورزشکار معلول کشورمان با هدف نشان دادن توانمندی های این قشر از جامعه با ویلچر از پله های برج میلاد بالارفت. وی همزمان با 12 آذرماه روز جهانی معلولان و با شعار «یاحسین(ع)» در اقدامی که برای نخستین بار در ایران صورت گرفت 312 پله برج میلاد را پیمود و به راس سازه برج میلاد رسید.

مربی سابق استقلال سرمربی کاوه شد

مجید نامجو مطلق، بازیکن و مربی سابق استقلال به عنوان سرمربی جدید کاوه در ادامه رقابت های لیگ دسته اول انتخاب شد.

14 بهمن فینال جام حذفی

رئیس سازمان لیگ برتر فوتبال از برگزاری فینال مسابقات جام حذفی در 14 بهمن و پایان رقابت های لیگ برتر در 22 اردیبهشت خبر داد. عزیزالله محمدی با اعلام این خبر گفت: پیش از این انتقادهای زیادی از زمان برگزاری فینال جام حذفی می شد؛ برخی معتقد بودند نباید جام حذفی بعد از رقابت های لیگ تمام شود؛ به همین جهت ما امسال رقابت ها را به گونه ای برنامه ریزی کردیم که فینال جام حذفی را در 14 بهمن ماه برگزار خواهیم کرد.

مراسم عزاداری سالار شهیدان در کمیته المپیک

ظهر روز گذشته مراسم عزاداری سالار شهیدان(ع) با حضور جامعه بزرگ ورزش کشور بعد از برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در کمیته ملی المپیک برگزار شد. در این مراسم مهندس علی آبادی رئیس کمیته ملی المپیک و نایب رئیس شورای المپیک آسیا، بهرام افشارزاده دبیرکل، دکتر حمید سجادی معاون امور قهرمانی و حرفه ای روسای فدراسیون ها، مربیان، قهرمانان و پیشکسوتان تیم های ملی و جمعی از مدیران مسئول و سردبیران رسانه های جمعی، خبرنگاران و عکاسان حضور داشتند.