آرشیو یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۵۹
بورس
۸

بانک رفاه 100 درصد غیردولتی است

مدیرعامل بانک رفاه کارگران با اعلام این که 100 درصد سهام بانک متعلق به صندوق تامین اجتماعی است، گفت: 7/93 درصد از سهام بانک متعلق به تامین اجتماعی و 3/6 درصد مربوط به دولت بود بنابراین دولت بر اساس طلب تامین اجتماعی، سهام خود را به آن واگذار کرد.

سیدضیاء ایمانی در مورد مصوبه شورای پول و اعتبار برای افزایش سرمایه بانک ها رقم افزایش سرمایه بانک را براساس مصوبه بانک مرکزی 4 هزار میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: طی دو هفته آینده افزایش سرمایه را به صورت رسمی به بانک مرکزی اعلام می کنیم، 90 درصد مبالغ مربوط به افزایش سرمایه را سهامداران در مجمع واریز کردند و 10 درصد باقی مانده نیز طی یکی دو روز آینده واریز می شود. ایمانی در مورد ترکیب سهامداران بانک رفاه کارگران عنوان کرد: در حال حاضر 100 درصد سهامداران بانک، صندوق تامین اجتماعی است و یکی از بندهای مصوبه شورای پول و اعتبار این است که طی یک سال سهام بانک را بر اساس سیاست های کلی اصل 44 از طریق بورس عرضه کنیم. مدیرعامل بانک رفاه کارگران عنوان کرد: پیش از

این 7/93 درصد از سهام بانک مربوط به تامین اجتماعی و 3/6درصد مربوط به دولت بود و دولت بر اساس طلب تامین اجتماعی، سهام خود را به آن واگذار کرد.