آرشیو یکشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۰، شماره ۴۹۵۹
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

رقابت پینگ پنگ بازان با پا

مسابقات ورزشی تنیس روی میز معلولین ویژه «بانوان» شهر تهران به میزبانی تربیت بدنی منطقه17 برگزار شد. در این مسابقات برای نخستین بار پینگ پنگ بازان زن معلول با استفاده از پا مسابقه دادند. در این مسابقات که بیش از 70 نفر از بانوان معلول در آن حضور داشتند الهام خوانی، رقیه روشن، زهرا اعتضاد و شیرین اسماعیلی مقام های اول را کسب کردند.

نایب قهرمانی ایران در ورزش های زورخانه ای

تیم ایران در جام جهانی ورزش های زورخانه ای که به میزبانی کشور بلاروس در جریان است به مقام دوم دست یافت. در بخش تیمی این مسابقات جمهوری آذربایجان با کسب 1047 امتیاز اول شد و تیم ایران با 1041 امتیاز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم های عراق و کنیا نیز با 617 و 513 امتیاز مشترکا روی سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

آغاز اردوی تیم ملی بوکس با حضور 20 بوکسور

دور جدید اردوهای تیم ملی بوکس برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک لندن از فردا با دعوت از 20 بوکسور آغاز می شود. حضور روح الله حسینی در وزن 91+ کیلوگرم که سال هاست از تیم ملی خداحافظی کرده از نکات جالب این لیست است.

برد تیم برانکو در لیگ عربستان

الاتفاق تیمی که هدایت آن با برانکو ایوانکوویچ است جمعه شب در هفته دوازدهم لیگ عربستان در برابر الفیصلی به برد 1-4 رسید و در مکان سوم جدول باقی ماند. الهلال همگروهی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان نیز 1-2

بر نجران پیروز و در رده دوم جدول مستقر شد.