آرشیو پنجشنبه ۱ دی ۱۳۹۰، شماره ۴۹۶۹
شوک امروز
۱۵

شنیده های شوک

شوک اول اینکه؛جدایی فرهاد مجیدی از استقلال باعث شد که شایعات و حرف وحدیث های فراوانی در مورد علت اصلی جدایی او مطرح شود. از جمله این شایعات مطرح شده می توان به شایعه اختلاف مجیدی با مسئولان استقلال اشاره کرد. عده ای نیز معتقدند که دلیل اصلی رفتن مجیدی، مشکلات خانوادگی و بیماری دخترش بوده است. بعضی دیگر هم می گویند که دختر فرهاد برای ادامه تحصیل مجبور است در خارج از کشور بماند و مجیدی هم برای اینکه او تنها نباشد مجبور است به این کشور برود.

اما شما بدانید که دلیل اصلی جدایی کاپیتان استقلال چیزی جز اینهاست. در واقع این بازیکن برای رفع مشکلات مادی استقلالی ها و همچنین علاقه خود به بازی در یک تیم عربی، به پیشنهاد یک تیم قطری جواب مثبت داده است. از همان ابتدا نیز مشخص بود که فرهاد مجیدی دخترش را بهانه قرار داده است تا از استقلال جدا شده و راهی یک تیم متمول خارجی شود.

شوک دوم اینکه؛این بار نوبت بازیکن داماش گیلان بود که حرکت ناشایستی را که این روزها به حرکت «پشت دروازه ای» شهرت یافته تکرار کند. شنیده ها حاکی از آن است که در بازی تیم های شهرداری تبریز و داماش گیلان که با تساوی بدون گل به پایان رسید، علیرضا جهانبخش بازیکن نیمکت نشین تیم داماش گیلان هنگام گرم کردن خود جهت قضای حاجت به کنار زمین رفت و عملی را که پیش از این دو بازیکن شاهین بوشهر در تبریز انجام داده بودند، تکرار کرد.

به گفته شاهدان، یکی از عوامل تیم داماش این بازیکن را به ضلع جنوبی ورزشگاه هدایت کرد و از او خواست که کارش را آنجا انجام دهد! تذکر عکاسان و تصویربرداران پشت دروازه تیم داماش گیلان نیز مانع از انجام این عمل دور از شان نشد.