آرشیو سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۲
سیاسی
۲

گزیده اخبار

دستاوردهای جدید دفاعی بزودی رونمایی می شود

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: دستاوردهای جدید دفاعی بزودی و احتمالا در هفته آینده رونمایی می شود. سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی افزود: این دستاوردهای دفاعی توسط متخصصان متعهد ایرانی طراحی و در کشور تولید شده است.

اعزام بازرس به برخی حوزه های انتخابیه جهت حفاظت از آرای مردم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: در انتخابات مجلس نهم بازرسانی از تهران به برخی حوزه های انتخابیه اعزام خواهند شد و این بازرسان از چند روز قبل تا چند روز بعد از برگزاری انتخابات در حوزه های مورد نظر حضور خواهند داشت.

دعوت از مردم برای شرکت در انتخابات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه ای، از اقشار مختلف مردم کشورمان درخواست کرد تا در روز جمعه 12 اسفند90 با حضور در پای صندوق های رای برای انتخاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بار دیگر حماسه ای جاویدان خلق کنند.

حق هسته ای ایران را کاملا به رسمیت می شناسیم

نخست وزیر روسیه با تاکید بر حق ایران در توسعه برنامه هسته ای صلح آمیز خود زیر نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی، اعمال تحریم ها و تهدیدات نظامی علیه جمهوری اسلامی را روش هایی منسوخ شده ارزیابی کرد. «ولادیمیر پوتین» نخست وزیر و نامزد پست ریاست جمهوری روسیه در جدیدترین مقاله خود که موضوع آن مسائل مهم سیاست خارجی و نقش روسیه در جهان امروز در حال تغییر است، با تاکید بر حق ایران در توسعه برنامه هسته ای خود تحت نظارت کامل آژانس بین المللی انرژی اتمی، اعمال تحریم ها و تهدیدات نظامی علیه ایران را غیرقابل قبول دانسته است.