آرشیو سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۲
ورزشی
۲۵

ورزش ایران

ذوب آهن قهرمان سوپر لیگ والیبال نشسته

رقابت های سوپر لیگ والیبال نشسته باشگاه های کشور با قهرمانی تیم ذوب آهن اصفهان خاتمه یافت. در دیدار پایانی این رقابت ها تیم ذوب آهن موفق شد با نتیجه سه بر صفر از سد گسترش فولاد تبریز بگذرد و عنوان قهرمانی را کسب کند. بعد از تیم های ذوب آهن اصفهان و گسترش فولاد تبریز، عنوان سومی مسابقات به نفت و گاز گچساران رسید.

جریمه و محرومیت بازیکن تراکتورسازی

کمیته انضباطی درباره بازیکن متخلف تراکتورسازی تبریز رای خود را صادر کرد. کمیته انضباطی بر اساس گزارش ناظر بازی و ناظر داوری در بازی تیم های صبای قم و تراکتورسازی تبریز در هفته 18 لیگ برتر، «توزی رودریگو لوپز» را به دلیل اهانت به داور بازی به مدت یک جلسه از همراهی تراکتورسازی محروم و به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

پتروشیمی در رده دوم تیم های آسیایی

مرحله چهارم تور دوچرخه سواری بین المللی لانکاوی- مالزی، با کسب رده دوم تیم های آسیایی توسط تیم پتروشیمی تبریز به پایان رسید. مرحله چهارم تور دوچرخه سواری بین المللی لانکاوی- مالزی در مسیر «بانوپاهات – موآر» برگزار شد که در پایان «آندرا گواردینی» از تیم «فارنس وینی» ایتالیا قهرمان شد، «یاکوب کوگ» از تیم «یونایتد هلث کر» امریکا و «حریف صالح» از تیم «ترنگانو» مالزی به ترتیب دوم و سوم شدند. در رده بندی تیمی مرحله چهارم تور، تیم پتروشیمی تبریز در رده چهارم ایستاد و تیم دانشگاه آزاد نهم شد.