آرشیو سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۲
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

مورینیو: مستحق برد نبودیم

خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید دیروز اعتراف کرد تیمش یکشنبه شب سزاوار پیروزی ضعیف 0-1 خود بر زمین رایو وایه کانو در هفته بیست و پنجم رقابت های لالیگا نبوده است. او که تیمش به لطف تک گل فوق العاده کریس رونالدو (با ضربه پشت پای وی) و درخشش ایکرکاسیاس درون دروازه هر سه امتیاز را گرفت، افزود: «وایه کانو مستحق شکست نبود و شاید نتیجه مساوی عادلانه تر می بود. باید متذکر شوم که ما اصلا خوب بازی نکردیم.»

پیروزی تیم غرب در بازی ال استارز

در شصت و یکمین دوره مسابقه دوستانه ستاره های شرق و غرب لیگ حرفه ای بسکتبال امریکا که به آن ال استارز می گویند، دیروز تیم غرب با حساب 149-152 بر تیم شرق غلبه کرد. در دیداری که حرکات نمایشی و فنی حرف اول آن بود و هیچ یک از دو تیم واقعا دفاع نمی کردند، کوین دورانت با کسب 36 امتیاز بهترین مهره تیم غرب بود و در تیم شرق نیز لبرون جیمز همین تعداد پوئن گرفت.

رانیه ری خیال استعفا ندارد

پس از ثبت شکستی تازه برای اینتر در هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه های ایتالیا، سرمربی این تیم یک بار دیگر تاکید کرد خیال استعفا از سمت خود را ندارد. کلودیو رانیه ری که تیمش 0-1 به ناپولی باخت و حالا15 امتیاز از آث.میلان همشهری اش و صدرنشین پیکارها کمتر دارد، گفت: «شاید مدیران باشگاه راسا کاری را در این زمینه انجام بدهند اما من شخصا قصد کناره گیری ندارم زیرا به توانایی شاگردانم ایمان دارم.»