آرشیو سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۲
تولید
۷

خبر

بررسی مشکلات گشایش اعتبار وارد کنندگان با تلفن 8692

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از بررسی مشکلات گشایش اعتبار واردکنندگان با تلفن 8692 خبر داد. حمید صافدل در خصوص مشکلات پیش آمده برای گشایش اعتبار وارد کنندگانی که ثبت سفارش انجام داده اند و با مشکل ارز مواجه هستند، افزود: تجار و فعالان اقتصادی که ثبت سفارش واردات کالاانجام داده اند اما تاکنون موفق به گشایش اعتبار نزد بانک ها نشده اند، عدد هشت رقمی ثبت سفارش خود را به مرکز تلفن 8692 اعلام کنند. وی افزود: مرکز تلفن سازمان توسعه تجارت به دنبال آن است تا مشکلات گشایش اعتبار ارزی وارد کنندگان را از طریق بانک ها حل کند. او ادامه داد: سایت مشخصی هم برای دریافت اطلاعات ثبت سفارش های متوقف شده یا به تاخیر افتاده ظرف دو روز آینده اعلام می شود. وی گفت: اطلاعات، پیشنهادات و همچنین مشکلات تجار و تقاضاهایی که از طریق این سیستم دریافت می شود برای مقامات ارشد کشور ارسال می شود.

افزایش ظرفیت اینترنت درحال تست تجهیزات است

معاون بهره برداری و مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: ظرفیت فعلی اینترنت کشور 221STM1 است که تا پایان امسال به بیش از دو برابر افزایش خواهد یافت.

حسن شاهی افزود: ظرفیت اینترنت کشور تا پایان امسال با 271STM1 افزایش به 493 STM1 خواهد رسید.

او گفت: خریدهای لازم برای این کار انجام شده و در حال تست تجهیزات هستیم و پس از انجام تست های فنی، این ظرفیت اضافه خواهد شد.

وی تاکید کرد: دلیل این که با قطعیت از افزایش ظرفیت اینترنت در ماه های آینده صحبت می کنم، این است که خرید ها انجام شده و در حال انجام تست های فنی هستیم.