آرشیو سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۲
بورس
۸

روی تابلو

بازار آتی سکه منفی شد

معاملات روز گذشته سکه آتی در همه قرارداد ها با کاهش 10 تا 17 هزار تومانی روبه رو شده که این مسئله همراه با افت طلای جهانی بوده است.براساس این گزارش، قیمت سکه آتی که روز یکشنبه روند مثبت داشت، روز گذشته با کاهش بین 10 تا 17 هزار تومانی روبه رو شد. در حال حاضر، سکه آتی اسفند، اردیبهشت و تیرماه 818، 888 و 949 هزار تومان خرید و فروش می شود. دو نماد تازه بازشده فروردین و خردادماه نیز در آتی 863 و 910 هزار تومان معامله می شود.

رکورد روزانه معاملات بورس کالاشکست

در پی استقبال گسترده فعالان بازار و با از سرگیری معاملات رینگ پتروشیمی رکورد روزانه معاملات در بورس کالای ایران شکسته شد.

در روز 7 اسفند مجموعا 287 هزار تن کالاهای صنعتی، کشاورزی و پتروشیمی در بورس کالای ایران دادوستد شد که ارزش آن به رقم بی سابقه 3 هزار و 561 میلیارد ریال رسید.براساس این گزارش، روز گذشته عرضه کنندگان محصولات فولادی یعنی شرکت های ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، فولاد کاویان، مجتمع فولاد کویر و فولاد آلیاژی ایران مجموعا 206 هزار و 520 تن انواع میلگرد، تیرآهن و ورق فولادی خود را در اختیار خریداران قرار دادند که ارزش این حجم از معاملات به 2 هزار و 153 میلیارد ریال رسید.در گروه محصولات مسی نیز حجم معاملات به 3 هزار و 825 میلیارد ریال رسید تا ارزش این معاملات به 53 میلیارد ریال بالغ شود.