آرشیو سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۵۰۲۲
شوک امروز
۲۱

کهنه سرباز جنگ جهانی در شهر بی ترحم

گروه شوک: کهنه سرباز جنگ جهانی دوم که 86 سال سن دارد زمانی که با هجوم یک ناشناس روبه رو شده بود هیچکس به او کمک نکرد. این سرباز جنگ مجبور شد با پای شکسته بر زمین بخزد و خود را از ایستگاه پمپ گاز نجات دهد. این سرباز امریکایی که اهل میشیگان است در حالی که قصد داشت اتومبیل خود را از گاز پرکند توسط یک سارق بشدت کتک خورد و پایش هم شکست. دوربین های مداربسته در منطقه توانسته اند از این حادثه تصاویری ضبط کنند. برنتلی مدت 2 دقیقه خود را با پای شکسته به زمین می کشاند اما هیچکدام از رهگذران با وجود مشاهده چنین وضعی به او کمک نکرده اند.این فیلم بی توجهی شگفت آور مردم را به افراد مسن به روشنی نشان می دهد. تنها یکی از مشتریان ایستگاه با پلیس تماس گرفته و موضوع را اطلاع داده بود که پلیس در محل حاضر شد و برنتلی را به بیمارستان منتقل کرد.

برنتلی در زمان جنگ جهانی دوم در نیروی هوایی

Air Force خدمت می کرد و در حال حاضر دوران نقاهت را می گذارند. برنتلی در این باره به خبرنگاران گفت: مردم خیلی با بی رحمی رفتار کردند. بیشتر آنها بی تفاوت از کنار من می گذشتند و هیچکدامشان به من کمک نمی کردند و طوری رفتار می کردند که انگار من در آنجا حضور ندارم.

برنتلی اضافه کرد: من از دست آنها عصبانی نیستم اما اگر این اتفاق برای شخص دیگری می افتاد من بی تفاوت از کنارش نمی گذشتم و طوری رفتار نمی کردم که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. این موضوع بسیار ناراحت کننده است. من برای این مردم و کشورم جنگیده ام و چنین اتفاقی برایم دردآور بود. سارق پس از زدنم مرا از ماشین به بیرون انداخت و با آن فرار کرد. پلیس در این رابطه گفت که هیچکس تاکنون بازداشت نشده و پرونده تحت بررسی است.