آرشیو پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۲۳۴۴
سیاسی
۳

پیدا و پنهان

مرتضوی در راه تامین اجتماعی

سایت قانون نوشت: گمانه زنی ها درباره اینکه چه کسی مدیرعامل تامین اجتماعی خواهد شد مدت هاست شروع شده و با انتقاداتی که موسویان در همایش انتخاب کارفرمای نمونه حامی کارگر از برخی سیاست های دولت دهم در قبال تامین اجتماعی کرد، می توان گفت برای ماندن در اتاق مدیرعاملی چندان انگیزه یی نداشته است. در میان نام های مطرح شده چهره هایی چون علی سعیدلو، محمد علی آبادی و مهم تر و جالب تر از همه سعید مرتضوی به چشم می خورد. گفته می شود بخت مرتضوی برای تصدی این پست از سایر کاندیداها بیشتر است و حتی عده یی مدیرعاملی او را قطعی می دانند.

مشایی دانشجوی کارشناسی ارشد پیام نور شد

اسفندیار رحیم مشایی در آزمون مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پذیرفته شد. به گزارش مهر، اسفندیار رحیم مشایی - رییس دفتر رییس جمهور که در آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کرده بود، در مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه پذیرفته شد. مشایی در رشته «روابط بین الملل» آزمون دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور شرکت کرده بود.

پاسخ منفی الهام حمیدی به یک کاندیدا

بازیگر مجموعه تلویزیونی «شوق پرواز» از پاسخ منفی اش به یکی از کاندیداهای انتخابات مجلس برای حضور در مراسم سخنرانی اش خبر داد. به گزارش مهر، الهام حمیدی گفت: چند وقت پیش یکی از نامزدها برای حضور در مراسم سخنرانی اش از من دعوت کرد ولی قبول نکردم. این نامزد را نمی شناختم و به همین دلیل دعوت را قبول نکردم و اگر حتی یک نفر به خاطر حضور من به این نامزد رای می داد و او صلاحیت نداشته باشد همه نفرین ها به سوی من باز می گشت.

شعار یک نامزد: آزادسازی روابط دختر و پسر

خبرگزاری دولت نوشت: یک نامزد انتخابات در یک کلانشهر با طرح شعارهایی نظیر آزادسازی روابط دختر و پسر کوشیده است برای خود رای جمع آوری کند. وی گفته است: باید به کوروش کبیر از طریق درج سالروز تولدش در تقویم احترام گذاشته شود!