آرشیو چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۰، شماره ۲۶۰۲
بازار دیجیتال
۲۶
نورسیده

ایرانسل بسته تخفیفی پیامک فارسی GPRS و MMS رایگان عرضه کرد

ایرانسل از عرضه بسته تخفیفی پیامک فارسی، خدمات اینترنت همراه (GPRS) رایگان، شارژ ویژه GPRS و پیام چندرسانه ای (MMS) رایگان به مناسبت فرارسیدن نوروز 91 خبر داد.

روابط عمومی ایرانسل اعلام کرد: بسته تخفیفی ویژه ارسال پیامک فارسی نوروز 91 ایرانسل در فاصله 20 اسفند 90 تا 18 فروردین 91 به تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل ارائه و موجب کاهش چشمگیر هزینه ارسال پیامک های فارسی

نوروزی می شود.

این بسته با هزینه فعال سازی 3500 ریال برای ارسال 50 پیامک فارسی طی یک روز، از طریق شماره گیری کد دستوری #4*1*8*3*140* قابل استفاده است. مشاهده باقیمانده اعتبار این بسته از طریق شماره گیری کد دستوری #3*141* ممکن می باشد.

همچنین ایرانسل به مشترکینی که در بازه زمانی 20 اسفند 90 تا 18 فروردین 91 به میزان 100 مگابایت از خدمات اینترنت همراه (GPRS) استفاده کنند، 50 مگابایت ترافیک رایگان اهدا می کند.

استفاده از بسته های تخفیفی GPRS یا شارژ ویژه GPRS در این طرح محاسبه نمی شود. مدت زمان استفاده از 50 مگابایت ترافیک رایگان سی روز GPRS تعیین شده است.

در همین بازه زمانی، مشترکین سیم کارت های اعتباری، با استفاده از طرح شارژ ویژه GPRS ایرانسل می توانند با خرید کارت شارژ و شماره گیری کد دستوری ویژه # رمزشارژ *145* از تخفیف ویژه نوروز بهره مند شوند. بر این اساس، مشترکین با شارژ ویژه GPRS به میزان 10هزار ریال، قادر به استفاده از 150 مگابایت ترافیک GPRS با مهلت استفاده 1 روزه، شارژ به میزان 20 هزار ریال، قادر به استفاده از 300 مگابایت ترافیک 3روزه و با شارژ به میزان 50 هزار ریال، قادر به استفاده از 1گیگابایت ترافیک 10 روزه خدمات اینترنت همراه ایرانسل هستند.

مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل با شارژ ویژه GPRS به میزان 100 هزار ریال قادر به استفاده از 2 گیگابایت ترافیک و درصورت شارژ به میزان 200 هزار ریال قادر به استفاده از 4 و نیم گیگابایت ترافیک با مهلت استفاده یک ماهه خواهند بود.

از سوی دیگر، هر یک از مشترکین سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند به ازای هر بار ارسال پیام چندرسانه ای (MMS)، یک پیام چندرسانه ای رایگان ارسال کنند.

مهلت استفاده از این خدمات 30 روز تعیین شده و اطلاع از حساب با شماره گیری کد دستوری #4*141* فراهم شده است.