آرشیو سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۲۳۶۰
صفحه آخر
۱۶

تلکس

رضا سعیدی پور درباره جزییات اکران فیلم های سه بعدی در سینما «آزادی» گفت: فیلم های سه بعدی به صورت تک سانس و در ساعت 12 شب در سینما «آزادی» روی پرده خواهند رفت.

اشتن کوچر، بازیگر سریال کمدی «دو و نیم مرد» در فیلم مستقل «جابز» به نقش موسس و مدیر اجرایی پیشین شرکت اپل ظاهر می شود. این فیلم را جاشوا مایکل استرن بر مبنای فیلمنامه یی از مت وایتلی کارگردانی خواهد کرد. «جابز» زندگی استیو جابز را از زمانی که یک هیپی خودسر بود تا زمانی که شرکت اپل را تاسیس کرد و به یکی از محترم ترین چهره های دنیای فناوری بدل شد، دنبال می کند. انستیتو فایو استار تهیه کننده این پروژه است که تولید آن از ماه مه آغاز می شود.

رمانی از ژوزه ساراماگو، فیلم می شود. خاویر گولون کار نوشتن فیلمنامه اقتباسی این اثر را بر مبنای رمان «مرد تکثیر شده» ژوزه ساراماگو انجام می دهد. این فیلم که توسط «مکانیسمو فیلمز» در مادرید تهیه می شود، از سوی آلیانس فیلمز در کانادا، بریتانیا و فرانسه توزیع می شود. برای بازی در این فیلم که دنیس ویلند کارگردانی آن را برعهده گرفته با جیک جیلنهال گفت وگو شده است. او در این فیلم در دو نقش بازی می کند که تاریک و عصبی توصیف شده اند.