آرشیو سه‌شنبه ۱۵ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۲۳۶۰
حادثه
۱۲

فرضیه هایی درباره جنایت پلاک یک

کارآگاهان رسیدگی به پرونده های قتل پلیس آگاهی پایتخت سرنخ هایی از جنایت واقع در پلاک یک- در شمال تهران به دست آورده اند و بر همین اساس تحقیقات جنایی در حال انجام است.

نکته نخست: قاتل آشناست

بررسی های کارآگاهان پلیس از محل وقوع حادثه نشان از آن دارد که در مجتمع شش واحدی که جنایت در طبقه سوم آن روی داده، به زور باز نشده است و در آپارتمان نیز همین طور. این وضع سبب شده فرضیه اصلی مبنی بر این موضوع شکل بگیرد که قاتل فرد یا افرادی آشنا بوده اند.

نکته دوم: درگیری زیاد بوده است

آثار خون به جا مانده در نقاط مختلف آپارتمان مقتول سوال هایی را مطرح کرده است: سوال اول اینکه مقتول مدت زیادی پس از درگیری با قاتل یا قاتلان در خانه در حرکت بوده است که سبب انتشار خون در نقاط مختلف خانه شده است. این فرض سوال دیگری در پی دارد که اگر مقتول در خانه در حال حرکت بوده، چرا از پلیس کمک نخواسته است. سوال دیگر این است که شاید مقتول با قاتل یا قاتلان درگیر شده و این درگیری سبب شده آثار خون در جاهای مختلفی از خانه باقی بماند. شنیده ها حاکی از آن است که اکیپ صحنه جرم و پزشکی قانونی اعلام کرده اند مقتول پنج ساعت قبل از حضور ماموران جان سپرده است. همچنین شنیده ها از این حکایت دارد که شب قبل از حادثه نیز ماموری از نیروهای پلیس در مجتمع حاضر شده اما هنوز نه بستگان مقتول و نه پلیس علت این حضور را اعلام یا اصل موضوع را تایید نکرده اند.

آخرین خبر

شنیده های خبرنگار «اعتماد» حاکی از آن است که کارآگاهان موفق به شناسایی و دستگیری مظنون اصلی شده اند و براساس یافته های خود درحال بررسی ماجرا هستند.