آرشیو یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۱، شماره ۳۳۸۷
جامعه
۱۷
حق با شماست

اضافه کاری فرهنگیان شاغل پرداخت نشد

افراسیابی از شیراز: حدود 60 سال سن دارم و در نوبت عمل قلب نیز قرار دارم. در این زمان که به فرزندم نیاز دارم، ایشان مشمول است و باید به خدمت اعزام شود. متاسفانه با وجود مراجعه به کمیسیون پزشکی نظام وظیفه، این کمیسیون برای ماندن فرزندم در کنارم قدمی برنداشته است. از مسوولان ذی ربط در استان فارس می خواهم به این مشکل رسیدگی کنند.

یک شهروند از یزد: با توجه به اعلام نکردن زمان دقیق اجرای مرحله دوم طرح هدفمندی، بار روانی حاصل از این کار باعث گران شدن هر روزه اجناس شده است. از مسوولان ذی ربط می خواهیم در این مورد چاره اندیشی کنند.

عظیمی از هادیشهر: مسوولان شهری و شهرداری هادیشهر به وضعیت خیابان های این شهر رسیدگی کنند.

امیری از کرمانشاه: از مسوولان شهری کرمانشاه می خواهیم به وضعیت نامناسب شهرک کرناچی رسیدگی کنند.

یک شهروند از مسجدسلیمان: حدود 3ماه است که اضافه کاری فرهنگیان شاغل در مقطع متوسطه مسجدسلیمان توسط آموزش و پرورش پرداخت نشده است و این برخلاف صحبت های مسوولان مربوط مبنی بر عدم بدهی به کارمندان وزارتخانه است. چرا؟

مرادی از زنجان: متاسفانه وقتی برای دریافت کارت ورود به جلسه امتحان استخدامی وزارت خارجه مراجعه می کنیم، سایت مربوط مسدود است و باز نمی شود و وقتی هم با مرکز برای این کار تماس می گیریم با برخورد زننده مواجه می شویم. علت چیست؟

خسروانی از تهران: در سال جدید و در حالی که هنوز اولین ماه آن تمام نشده است، تمامی اجناس حتی داروهای بیماران حداقل 30درصد و بیشتر اضافه قیمت داشته است. چرا مسوولان هیچ اقدامی در جهت رفع این معضل که کمر مردم را زیربار فشار اقتصادی شکسته است، برنمی دارند؟

یک شهروند از اصفهان: از مستمری بگیران سازمان بهزیستی هستم که مدتی است به ما مستمری نمی دهند. آیا علت خاصی دارد؟