آرشیو دو‌شنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۰۲۱۴
اخبار کشور
۱۴

انصاری: مراسم 14 خرداد باید تجلی وحدت و پیروی از ولایت باشد

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) با اشاره به مراسم روز 14 خرداد گفت: هیچ چیز به اندازه وحدت در کلام و مکتب و آرمان امام (ره) متجلی نیست و روز 14 خرداد باید تجلی وحدت و پیروی از امام و ولایت باشد.

محمدعلی انصاری در جلسه کمیته طرح و برنامه ستاد بزرگداشت بیست وسومین سالگرد ارتحال امام (ره) که با حضور نمایندگان ریاست جمهوری، وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای اجرایی و مسئولان کمیته بزرگداشت در حرم مطهرامام(ره) برگزار شد، اظهار کرد: تاکنون برنامه ها به خوبی پیش رفته است و مشکل اساسی پیش رو نداریم و دوستان ما با تجربه کافی و شناختی که از این مراسم دارند با تمام قوا و توان خود برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم فعالیت می کنند. وی تاکید کرد: از هر حرکت و شعاری که موجب شائبه تفرقه باشد باید به جد پرهیز شود و هر آهنگ و شعاری غیر از وحدت در روز 14 خرداد، هم خلاف شرع و هم خلاف نظر مقام معظم رهبری است که امروز پرچمدار وحدت در جهان اسلام هستند.

دبیر ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) تصریح کرد: در مراسم بزرگداشت امام سلایق مختلف حضور دارند اما هر خصوصیت و حساسیتی جز پیروی از امام و ولایت باید در این مراسم کنار گذاشته شود. وی با تاکید بر لزوم هر چه بیشتر کمیته های مختلف در بزرگداشت ارتحال امام افزود: شب 14 خرداد نیز که سخنرانی رئیس جمهور در این حرم برگزار خواهد شد، یکی از مسائل مهم است که باید با دقت و توجه هرچه بیشتر برگزار شود. روز 14 خرداد نیز مقام معظم رهبری در حرم مطهر سخنرانی خواهند داشت و باید شرایط هرچه بهتر برای حضور گسترده تر مردم فراهم شود به گونه ای که هیچ کسی از شرکت در این مراسم و استماع سخنان مقام معظم رهبری محروم نشود.