آرشیو سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۳
ورزشی
۱۸

باشگاه در حال مذاکره با گزینه های مد نظر سرمربی ترکیه ای است

دنیزلی: در پرسپولیس می مانم

مصطفی دنیزلی اخبار منتشر شده در مطبوعات ایران و ترکیه مبنی بر پیوستنش به تیم بشکیتاش را رد کرد و گفت: به قراردادم با پرسپولیس پایبندم.

پس از آن که در روزهای گذشته برخی مطبوعات ایران و ترکیه از مذاکره مصطفی دنیزلی با بشکیتاش ترکیه خبر دادند، سرمربی پرسپولیس دیروز تاکید کرد: در ایران اهدافی را دنبال می کنم و برای این که به خواسته هایم برسم به قراردادم با پرسپولیس پایبندم.

اشاره دنیزلی به فتح یک جام قهرمانی با پرسپولیس است که در بدو ورود دوباره اش به تهران وعده آن را به پرسپولیسی ها داد. دنیزلی به فارس گفت: مصاحبه های حاشیه ای که از قول من در ایران و حتی ترکیه زده می شود، درست نیست و به آنها توجه نکنید. من در چند وقت اخیر یک کلام هم مصاحبه نکرده ام.

دنیزلی ادامه داد: بقیه حرف هایم را ان شاالله در تهران با هواداران خواهم زد تا از برنامه هایم مطلع شوند.

مذاکره با رضایی و نوری

باشگاه پرسپولیس دیروز بنا به خواسته مصطفی دنیزلی مذاکره با غلامرضا رضایی و محمد نوری را برای تمدید قرارداد آغاز کرد. این در حالی است که بنا بر اعلام منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس جذب بازیکنانی چون محمد قاضی، محسن بنگر، سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده در فهرست دنیزلی قراردارند و مذاکرات پرسپولیسی ها با این نفرات گویای این موضوع است که دنیزلی قصد جدایی از سرخپوشان را ندارد.

دلجویی از پروین

اما در شرایطی که علی پروین دیروز در واکنش به بی توجهی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به دیدگاه های او تهدید به کناره گیری از باشگاه کرده بود، محمد رویانیان در این رابطه تصریح کرد: پروین بزرگ پرسپولیس است و در بحران ها همیشه از حضور وی بهره برده ایم و برای شنیدن حرف های او نیاز به بلندگو نداریم. معتقدم باید کمیته بررسی عملکرد تیم پرسپولیس باید هر چه زودتر با حضورعلی پروین تشکیل شده و از نظرات وی استفاده شود.