آرشیو سه‌شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۱، شماره ۳۴۲۳
ورزشی
۱۸

نمی توانستم به هواداران آبی نه بگویم

بازگشت قلعه نویی به استقلال

امیر قلعه نویی پس از 3 سال دوری از آبی پوشان با رای اکثریت اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال بار دیگر به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

نشست هیات مدیره باشگاه استقلال در شرایطی عصر دیروز به طور ناگهانی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که پیش از این اعضای هیات مدیره باشگاه، به دنبال نشست روز یکشنبه خود از برگزاری نشست بعدی هیات مدیره در روز چهارشنبه و با حضور علی فتح الله زاده خبر داده بودند، با این حال گرچه اعضای هیات مدیره در پایان نشست روز یکشنبه از سه گزینه به نام های خاویر کلمنته، امیر قلعه نویی و پرویز مظلومی به عنوان کاندیداهای نهایی سرمربیگری استقلال نام بردند اما با وجود این یک منبع آگاه به جام جم گفت: حقیقت ماجرا این است که قلعه نویی روز پنجشنبه هفته گذشته و به دنبال نشست محرمانه با احمد رسولی ن‍ژاد (رئیس هیات مدیره) عملابه عنوان سرمربی استقلال انتخاب شد و در نشست روز یکشنبه هم اعضای هیات مدیره به جمع بندی نهایی در این رابطه رسیدند و صرفا به دلیل عدم حضور فتح الله زاده اعلام این خبر به تعویق افتاد.

جالب این که نشست فوق العاده دیروز هیات مدیره استقلال در حالی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار شد که پیش از حضور فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه، قلعه نویی در نشست حضور پیدا کرده بود.امیر قلعه نویی که با 2 قهرمانی با سپاهان و 2 قهرمانی با استقلال عنوان پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر ایران را یدک می کشد، پس از پایان نشست دیروز به خبرنگاران گفت: وقتی نام استقلال و پای اعتبار این باشگاه و سربلندی هوادارانش در میان باشد، دیگر درنگ جایز نیست. ضمن این که من امیر قلعه نویی هرگز نمی توانم به استقلال و هوادارانش «نه» بگویم. بنا براین خدمت به این تیم محبوب و مردمی را مایه افتخار خود می دانم و به همین دلیل وقتی هیات مدیره به من پیشنهاد همکاری داد به تنها چیزی که فکر کردم، استقلال بود. قلعه نویی با بیان این که برای موفقیت استقلال از ثانیه به ثانیه زمان باقیمانده استفاده می کند، تصریح کرد: من برای موفقیت استقلال روی حمایت رسولی نژاد رئیس هیات مدیره و سایر اعضا، تلاش بازیکنان و همراهی هواداران حساب باز کرده ام و از همین امروز وظیفه خود می دانم به صورت شبانه روزی تلاش کنم و حتی برای استفاده از ثانیه به ثانیه زمان باقی مانده برنامه و هدف داشته باشم.