آرشیو شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۲۵
تلویزیون
۱۸

مهمانان ویژه

جدیدترین ساخته جواد رضویان از نیمه شعبان روی آنتن شبکه تهران است. رضویان در این سریال تقابل فرهنگی دو خانواده را نشان می دهد. کشمکش ها و مقابل هم قرار گرفتن دو خانواده لحظات طنزی را خلق می کند که هم مخاطب را می خنداند و هم او را به فکر فرو می برد. این سریال قرار بود در ایام نوروز پخش شود که میسر نشد و در حال حاضر روی آنتن است.

سریال تلویزیونی مهمانان ویژه در 14 قسمت 40 دقیقه ای به کارگردانی جواد رضویان و تهیه کنندگی سعید اردکانی و علی اکبر جناغی ساخته شده و داستان آن درباره مجید کشاورز، استاد جوان و موفق دانشگاه است که به تنهایی در طبقه بالای خانه آقای کیهانی زندگی می کند. پریسا دختر کیهانی دانشجوی مجید در دانشگاه است و علاقه ای بین آنها به وجود آمده است. مجید از او خواستگاری می کند. آقای کیهانی از مجید می خواهد که همراه خانواده خود آخر هفته برای مراسم خواستگاری به خانه آنها بروند و مشکلات مجید از همین جا شروع می شود.

علیرضا خمسه (جعفر)، امیرحسین صدیق (مجید)، محسن کیایی (پارسا)، آشا محرابی (سارا)، بیتا سحرخیز (پریسا)، پوراندخت مهیمن (فخری)، ایمان صفا (سعید)، افشین سنگ چاپ (ابراهیم) و داریوش اسدزاده (نادری) در این مجموعه نقش های اصلی را بازی می کنند.