آرشیو شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۲۵
شوک امروز
۲۲

بازگشایی پرونده اتهام قتل همسر فوتبالیست امریکایی

امی سنسر، همسر فوتبالیست معروف جوسنسر که در سال 1980 برای تیم وایکینگ ها بازی می کرد، سال گذشته باعث مرگ جوان 38 ساله تایلندی در بزرگراه شده بود. امی در حالی که در طول جلسه داوری پرونده اش بار ها و بار ها گریه می کرد از خانواده این جوان خواست تا وی را ببخشند.

دانیل مابلی، قاضی شهر هپنین، مینه سوتا، ندامت و پشیمانی امی را بی نتیجه دانسته و درخواست او را رد کرده و امی را به 3 سال و نیم زندان محکوم کرد.

قاضی دانیل مابلی در این باره گفت: بی مسئولیتی امی در هنگام تصادف باعث مرگ جوان شده است و این بی مسئولیتی نیز تاوان خود را دارد.

امی در طول دادگاه خود عنوان کرد که شب حادثه به خاطر تاریکی جاده نتوانسته دید خوبی داشته باشد و وقتی با پسر جوان برخورد کرده گمان کرده که یک بشکه بوده است.

آنوسون پانتاونگ 38 ساله- قربانی- که بر اثر برخورد اتومبیل امی با وی تصادف کرده بود به خاطر غفلت از منتقل شدن به بیمارستان جان خود را در 23 اوت سال گذشته در بزرگراه از دست داده بود.

امی به قاضی در این باره گفت: شب حادثه در حالی که بشدت از سردرد رنج می برد شوهرش را ترک کرده تا به دیدن دخترانش برود و در میان راه در یک رستوران یک لیوان الکل خورده و به راه خود ادامه داده است که به طور ناگهانی به خاطر سرعت زیاد و دید کم با آنوسون برخورد می کند اما به خاطر ترس و سردرگمی وی را به بیمارستان منتقل نکرده و می گریزد. درست یک هفته بعد او اعتراف می کند که با کسی تصادف کرده و صحنه جرم را ترک کرده است.

گفته می شود امی در طول دادرسی پرونده خود بسیار متاسف و متاثر بوده و بار ها از خانواده قربانی به خاطر سهل انگاری اش عذرخواهی کرده است.

امی حتی به پدر و مادر قربانی گفته که امیدوار است روزی آنها بتوانند وی را به خاطر مرگ پسرشان ببخشند.

وکیل امی، جیم وبل در این باره گفت: خانواده آنوسون عذرخواهی امی را پذیرفته و حکم صادره را عادلانه خواندند.