آرشیو سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱، شماره ۱۵۷۹
سیاست
۲

تفکر بدنه جامعه اصلاح طلبی است

ایلنا: رسول منتجب نیا، با تاکید بر اینکه اگر جریانی قایل به اشخاص نباشد در تمام زوایای کشور نفوذ خواهد کرد، گفت: در این صورت این جریان مرگ ناپذیر است و نمی توان آن را به هیچ وجه از بین برد، اگرچه می توان جلوی حرکت آن را گرفت، اما نمی توان این فکر و اندیشه را از میان برداشت.

وی ادامه داد: اگر اصلاحات را قایل به شخص خاصی ندانیم حتی اگر اشخاص اجازه فعالیت نداشته باشند اصل جریان از بین نخواهد رفت، چراکه اصلاحات گمشده جوانان است.

وی با بیان اینکه ضرورت حضور اصلاح طلبان در صحنه با ضرورت حضور مردم در تعیین سرنوشت خود رابطه مستقیم دارد، تصریح کرد: معتقدیم درصد قابل توجهی از بدنه جامعه تفکر اصلاح طلبی دارند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در اصل اینکه اصلاح طلبان باید در صحنه حضور داشته باشند هیچ تردیدی نیست. این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه در فرهنگ اصلاح طلبی همه آماده هستند تا به کشور خود خدمت کنند، گفت: راه نجات کشور در برابر تهدیدات خارجی و نابسامانی های داخلی ایجاد وحدت ملی است و این با شعار میسر نمی شود.

وی ادامه داد: تصور من بر این است که هم اکنون فضای اجتماعی برای حضور اصلاح طلبان فوق العاده آماده است و اگر با اتحاد و انسجام وارد صحنه بشوند قطعا موفق خواهند شد.