آرشیو سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۱، شماره ۱۵۷۹
حادثه
۱۸

پنج قاره

قتل 6 زن در مرکز نگهداری معلولان

شینهوا: شش زن معلول ذهنی پس از به قتل رسیدن به طور مخفیانه ای در ایالت بنگال غربی هند دفن شدند. پلیس در ارتباط با این پرونده سه مرد از جمله مسوول مرکز دولتی نگهداری از بیماران معلول، یک پزشک و فردی دیگر را دستگیر کرد. این جنایت زمانی فاش شد که تعدادی از ساکنان محلی از وقوع قتل و تدفین جسد داخل این ساختمان آگاه شدند. پلیس پس از دریافت این گزارش جسد زن را پیدا کرد و پس از بررسی های پزشکی قانونی مشخص شد او بعد از تجاوز به قتل رسیده است. پلیس بنگال غربی پس از انجام بررسی های بیشتر جسد پنج زن دیگر را که به همین شیوه کشته و در اطراف ساختمان این مرکز دفن شده بودند، کشف کرد.

کشف خودرو مسروقه پس از 42 سال

آسوشیتدپرس: مرد آمریکایی که 42 سال پیش خودرواش به سرقت رفته بود، توانست آن را در حراجی اینترنتی پیدا کند. این مرد که ساکن ایالت تگزاس است، گفت: «حدود 42 سال پیش بود که خودرو با ارزشم به سرقت رفت. پس از این مدت توانستم آن را در حراجی اینترنتی در کالیفرنیا پیدا کنم. در این مدتی که خودروام به سرقت رفته بود از تلاش برای پیداکردن آن خسته نشدم و همیشه در جست وجوی آن بودم، اما هرچه برای یافتن آن در اینترنت بیشتر جست وجو می کردم از پیدا کردن آن ناامیدتر می شدم.» «رابرت» پس از بازپس گرفتن خودرواش گفت: این خودرو را به قیمت سه هزار دلار خریده بودم که اکنون ارزش آن به 23هزار دلار رسیده است.

رعدوبرق جان دو فوتبالیست را گرفت

دیلی میل: دو بازیکن فوتبال در ایالت تگزاس آمریکا بر اثر اصابت رعدوبرق کشته شدند. این دو مرد که زیر درخت پناه گرفته بودند مورد اصابت رعدوبرق قرار گرفتند. در این سانحه همچنین یک نفر دیگر از بازیکنان این تیم فوتبال مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

گردباد مرگبار در لهستان

ایسنا: وقوع گردبادهای تابستانی در لهستان دست کم یک کشته برجای گذاشت. این گردبادهای تابستانی که مناطق شمالی و غربی لهستان را درنوردیده، به مجروحیت 10 نفر نیز انجامید. گردباد همچنین به بیش از 400 هکتار از زمین های کشاورزی این کشور خسارت وارد کرده و منجر به تخریب صد خانه مسکونی شده است.