آرشیو یکشنبه ۲۲ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۵۱۵۰
دین و اندیشه
۱۲

ویژه نمایشگاه قرآن

شهر خدای پناهیان در نمایشگاه قرآن عرضه شد

کتاب «شهر خدا» نوشته حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان به همت موسسه انتشارات بیان معنوی در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شده است. این نوشتار شامل مجموعه سخنرانی هایی در موضوع رمضان و رازهای روزه داری است.

برپایی نمایشگاه قرآن،عمل به قرآن را در جامعه رواج می دهد

سیدمصطفی میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در بازدید از بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: کسی که ظاهر قرآن را رعایت می کند ولی به آن عمل نمی کند؛ از قرآن بیشتر دور می شود و کارهایی که در نمایشگاه قرآن انجام گرفته کمک می کند تا عمل به قرآن در جامعه بیشتر رواج پیدا کند. نمایشگاه قرآن مایه برکت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.میرسلیم با بیان این که برگزاری بیستمین نمایشگاه قرآن حکایت از بیست دوره تلاش مستمر در زمینه ترویج فرهنگ قرآن در جامعه است، افزود: نخستین نمایشگاه قرآن کریم در محدوده کوچکی از تالار وحدت برگزار شد ولی اکنون نمایشگاه قرآن از نظر کیفی و کمی وسعت بسیاری یافته و مردم نیز استقبال خوبی از آن دارند.معاون فرهنگی اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک اظهار امیدواری کرد که روند نمایشگاه قرآن کریم همچنان رو به رشد باشد و نیازهای معنوی جامعه بویژه جوانان را پاسخگو باشد.

عرضه نرم افزار برگزیده جشنواره رسانه های دیجیتال در نمایشگاه قرآن

نرم افزار نورالصافات برگزیده چهارمین جشنواره رسانه های دیجیتال در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه شد.

ارائه انواع کتب درباره «نهج البلاغه» و «صحیفه سجادیه» در نمایشگاه قرآن

بخش «نهج البلاغه» و «صحیفه سجادیه» در بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم با برپایی غرفه های مختلف مانند فضای مجازی، کودک، غدیر و چند غرفه دیگر به عرضه آثار با موضوع نهج البلاغه و صحیفه سجادیه پرداخته است. غرفه فضای مجازی، انواع نرم افزار و لوح فشرده شامل مطالب و آثاری با موضوع نهج البلاغه و صحیفه سجادیه عرضه کرده است.