آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۰
داخلی
۳

آزمون سطح 5 برای مدعیان!

شیپورچی

متاسفانه به رغم تلاش های سه سال اخیر منابع آگاه – موثق – شنیده ها – بولتن های خبری و... در راستای شناساندن چهره واقعی! احمدی نژاد و مشایی، در دیدار اخیر با هیات دولت مطالبی خلاف نظر بولتن نویسان محترم! و منابع آگاه گفته شد. در جلسه اخیری که با حضور تحلیلگران! و منحرف شناسان بزرگی چون: دکتر ذو (متخصص جدایی دوقلوها) - خرزوخان (نویسنده تحلیل های تخیلی علیه دولت) - فازمتر(مسئول سنجش فازهای حرکتی جریان انحرافی) - رئیس منظومه کیهانی (مسئول گزینش کل مردم جهان جهت ورود به بهشت یا جهنم) و چندین و چند فعال رسانه ای و سیاسی (جنبش عدم تفکر) و... برگزار شد، این افراد ضمن تاکید بر حمایت از انقلاب، بر ادامه مواضع پیشین خود بشدت تاکید کردند! آنها اعلام کردند: هنوز به شخص خاصی اشاره نشده که علیه دولت سیاه نمایی می کنه و هر وقت اسم ما را آوردند ما قول می دیم تغییر رویه بدیم!

متن سوالات آزمون سطح 5 از مدعیان س: وظیفه ما در قبال مواضع صریح اخیر چیست؟

1) نصب العین خود قرار می دهیم

2) به صحبت ها گوش داده و به حدسیات و شنیده های خود عمل می کنیم 3) چند روز سکوت می کنیم و بعد دوباره شروع به فحاشی و هتاکی و... می کنیم.

س: نظرتان در مورد این جمله چیست: برجسته شدن ارزش های انقلاب در گفتار و رفتار و افتخار به انقلابی گری از نقاط قوت دولت است؟

1) این جمله بشدت مشکوک است و در بولتن های ما نیامده! 2) ما هنوز به این نتیجه نرسیده ایم و باید برای ما هم محرز شود!

روابط عمومی ستاد مدعیان اعلام کرد: جهاد اقتصادی عبارتست از کسب درآمد برای راه اندازی سایت ها و بولتن های جدید علیه دولت و حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی یعنی استفاده از کاغذهای ساخت داخل برای تهیه بولتن