آرشیو یکشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۶
فرهنگ و هنر
۹

کلاه قرمزی 5/2 میلیاردی شد

آخرین آمار فروش فیلم های روی پرده

«کلاه قرمزی و بچه ننه» با فروش دو میلیارد و 500 میلیون تومانی خود در طول دو هفته گذشته، همچنان به ثبت رکوردهای جدید ادامه می دهد. «کلاه قرمزی و بچه ننه» 10 شهریور تنها در تهران140 میلیون تومان فروخت.

فروش «کلاه قرمزی» تا جمعه به یک میلیارد و650 میلیون تومان در تهران و 800 میلیون تومان در شهرستان ها رسیده است و می توان گفت این فیلم در مجموع تاکنون توانسته دو میلیارد و 450 میلیون تومان فروش داشته باشد.

کلاه قرمزی در چند روز تعطیلی تهران فروش بسیار خوبی داشت و در سینماهای مختلف رکورد زد. این فیلم رکورد های فروش سینماهای «آزادی» را با 18 میلیون تومان، «اریکه ایرانیان» را با 17 میلیون تومان، «زندگی» و «فرهنگ» را با 12 میلیون تومان و سینما «شکوفه» را با 10 میلیون تومان شکست که بسیار قابل توجه است.

از سوی دیگر، «ضدگلوله» تاکنون در تهران به فروش 250 میلیون تومان و در شهرستان ها به فروش 70 میلیون تومان رسیده است. اکران این فیلم در 25 سینمای تهرانی و بسیاری از شهرستان ها ادامه دارد. فیلم سینمایی «بی خداحافظی» هم با 25 سینمایی که در تهران دارد، به فروش 190 میلیون تومانی دست یافته و در شهرستان ها هم فروش فیلم به 40 میلیون تومان رسیده است.

همچنین «خوابم می آد» هنوز 8 سینما در اختیار دارد. این فیلم در تهران بیش از دو میلیارد تومان و در شهرستان ها بیش از یک میلیارد تومان فروخته است.