آرشیو یکشنبه ۱۲‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۶
داخلی
۳

برگزاری اجلاس جنبش عدم تحرک!

در پی برگزاری جنبش عدم تعهد در تهران، جمعی از سابقه داران انقلاب! که همواره در حوادث مختلف انقلاب (مانند فتنه 88) بشدت در دفاع از نظام و انقلاب سکوت می کنند! قصد برگزاری نخستین اجلاس سالانه جنبش عدم تحرک را دارند! در این نشست کلیه ساکتین و ماکتین فتنه حضور دارند و در مورد ضرورت «حفظ جایگاه و شان خود به هر قیمتی» مشورت و تبادل نظر می کنند! رئیس این اجلاس با محکومیت هرگونه حرکت اعم از تندروی، کندروی و میانه روی گفت: ما اصولا با هر حرکتی که باعث تغییر و تحقیر شانیت و شخصیت ما شده و ما را مجبور کند در مقابل دوست و دشمن خود موضع بگیریم، مخالفیم! وی در مورد فتنه 88 توضیح داد: ما بیدی نیستیم به هر بادی بلرزیم! و به همین خاطر تاکنون هیچ اتفاقی در داخل کشور نتوانسته ما را از جای خود حرکت دهد! فتنه 88 نیز یک سوء تفاهم و اختلاف نظر کوچیک بود که شکر خدا با تحقیر ارزش های نظام و انقلاب و سلامتی و سربلندی آقازادگان به پایان رسید!

وی ادامه داد: اگر کسی قصد حرکت دادن ما از جای خود را داشته باشد، ما اصول جنبش عدم تحرک را زیر پا می گذاریم! و حرکت می کنیم! چنانچه در خرداد 88 این اتفاق افتاد!

وی افزود: متاسفانه در چند سال اخیر عده ای به عمد در حال شتاب دادن به انقلاب هستند تا ما از قافله انقلاب جا بمانیم و ما به این عزیزان و جوانان توصیه می کنیم که چند سالی صبر کنند تا چند تن از دوستان ما که در دهه 60 جا مانده اند، سوار قطار انقلاب شوند! وی نسبت به تندروی در حرکت قطار انقلاب بشدت هشدار داد! و اعلام کرد: بسیاری از دوستان ما از سرعت بالای قطار انقلاب می ترسند و برای سن و سال آنها مناسب نیست!

اجلاس جنبش عدم تحرک از سال 88 تاکنون با شعار «سکوت هر مسلمان» برگزار می شود!